خونهی شمارو نمیدونم ولی تو خونهی ما اینجوریه که اگه مریض باشی ولی یهو بخندی یا گوشی دستت ببینن دیگه مریض محسوب نمیشی
شَــبـنَـم
@farsitweets
تو اسنپ داشتیم در مورد جرم و جنایت صحبت میکردیم. راننده گفت حالا شما که غریبه نیستید پسرعمه من خودش دزده 😐
داون سابق
@farsitweets
این آگهیها هست تو اینستا که میگن: ۹۹ درصد مردم نمیدونن که ما اینجا فلان کاسبی رو راه انداختیم، یا اینقدر ارزون فروشیم و اینا ....
من همون اولش میگم خب ۹۹ درصد نمیدونن، من یکی هم روش .... بعدشم اسکرول میکنم میرم بعدی 🙂
*علی بسکابادی*
@farsitweets
طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور: رئیس جمهور به استقبال خبرنگار آمریکایی نرفتند!
@farsitweets
موقع قضاوت ادمها این جمله جرج اورول یادتون نره
در مقابلِ درد، هیچکس نمیتواند قهرمان بماند. هیچکس.
*دیکتاتور حانیه*
@farsitweets
بعد از گذشت یک سالِ سخت،
بالاخره پزشکان غز.ه در حال استراحتن :)
ریحانه شمخالی
@farsitweets
شما میدونستین ۲۱ تا نون سنگک میشه چیزی نزدیک به ۹.۵ کیلو؟ منم تا وقتی تصمیم گرفتم همه شو خودم تا خونه پیاده ببرم نمیدونستم.
*Denizk*
@farsitweets
تو آدمی رو از دست دادی که حتی الانم زنگ بزنی بگی حالم بده کمکت میکنه، ولی خب از دست دادی.
*یاس*
@farsitweets
اون لحظه که اولین بار تیشرت بیرونیت رو تو خونه میپوشی خیلی غمانگیزه، پایان یه دوران باشکوهه!
*آیدین داشآغلو*
@farsitweets
سروران عزیزی که در اعمال خاکسپاری یاری فرموند❤️
*مروارید سیاه🫐*
@farsitweets