شکلات رو از دست بچه ۴ ساله قایم میکردن، میگفتن دزد برده
بچه ۵ دقیقه داشته با تلفن صحبت میکرده که آره، دزد همیشه میاد شکلاتای ما رو میبره، این چه وضعشه، برید دزد رو بگیرید
اینا فکر کردن با دایی یا خاله داره حرف میزنه
ولی زنگ زده بوده ۱۱۰ 🙂
»حاج ممد!«
@farsitweets
اینفلوئنسر استرالیایی به فرزند خودش هم رحم نکرد!
یک اینفلوئنسر استرالیایی متهم شده است که با مسموم کردن دختر خردسالش به دنبال جذب کمکهای مالی و افزایش دنبالکنندگانش در شبکههای اجتماعی بوده است.
این زن، که ساکن ایالت کوئینزلند است، ادعا کرده بود که در شبکههای اجتماعی بیماری لاعلاج فرزندش را مستند میکند و به تصویر میکشد، اما کارآگاهان میگویند که او بین ماههای آگوست تا اکتبر به دختر یکسالهاش داروهای غیرمجاز میداده و سپس از او در حالیکه «درد و رنج شدیدی» داشته، فیلمبرداری میکرده است.
پس از چندین ماه تحقیق، این زن ۳۴ ساله به اتهام شکنجه، خوراندن سم، تولید محتوای سودجویانه از کودک و کلاهبرداری متهم شد.
تحقیقات پلیس از ۱۵ اکتبر و از زمانی آغاز شد که این کودک در حالی که دچار «آسیبهای شدید روانی و جسمانی» بود، به بیمارستان برده شد. نتایج آزمایشها درمورد استفاده از داروهای غیرمجاز در ماه ژانویه مثبت اعلام شد.
این زن قرار است امروز در دادگاه بریزبن حاضر شود.
»FT«
@farsitweets
مشاهده پَر و خون در هر ۲ موتور هواپیمای حادثه دیده کره جنوبی
🔹رویترز در گزارشی به نقل از یک منبع تحقیقاتی اعلام کرد بازرسان در هر دو موتور هواپیمای «ججو ایر» که ماه گذشته در کره جنوبی سقوط کرد و ۱۷۹ سرنشین آن کشته شدند، پَر پرنده و خون پیدا کرده است.
🔹تنها دو خدمه در انتهای هواپیما از این بدترین فاجعه هوایی در خاک کره جنوبی جان سالم به در بردند.
🔹 حدود چهار دقیقه قبل از سقوط مرگبار، یکی از خلبانان از برخورد پرنده خبر داد و وضعیت اضطراری اعلام کرد.
»FT«
@farsitweets
تولد فقط اونجاش که نمیدونی از بیشتر شدن سن و تجربهت خوشحال باشی یا از کم شدن عمرت ناراحت..
»miloo«
@farsitweets
تنها خوبیه اینستا اینه که میتونی به رفیقات بگی به یادشون بودی بدون اینکه لازم باشه حرف بزنی.
»شهروند ساده«
@farsitweets
دلیل اینکه غذایی که در خانه میخورید از رستوران ارزان تر در می آید این است که مادر/همسر بابت آماده سازی مواد،پخت و شستن ظرفها از شما دستمزد نمیگیرد.اینها را در رستوران سه نفر انجام میدهند و جمعا دست کم ماهانه ۵۰ میلیون میگیرند.شما وعده ای ۵۵۵ هزارتومان بدهکار مادر/همسرید.
»بهز«
@farsitweets
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر دوست داشتم منم تو این تولد باشم 🥹🫠
همینقدر ساده قشنگ 🫠
فقط نگاه های دختر کوچولو🥹
»دختر بابامم🐸«
@farsitweets