من واقعاً نیاز دارم شبانهروز بیشتر از ۲۴ ساعت باشه. برای اینکه هم برم سرکار، هم برم تمرین، هم بچه رو ببرم پارک، هم کار خونه کنم، هم دوستام رو ببینم، هم فیلم ببینم، هم کتاب بخونم، هم نقاشی بکشم، هم خطی بنویسم، هم تو مجازی بچرخم خیلی زمان نیاز دارم. خیلی. انرژی دارم، زمان ندارم.
»چکاوک«
@farsitweets
به نظرم ایرفرایر یکی از بهترین اختراعات بشر هست، مخصوصا وقتی مریض هستی و یه چیز سریع تو ۱۰-۲۰ دقیقه میخوای که بعدش بری استراحت کنی!
Boby Cloud
@farsitweets
واژگونى اتوبوس حامل دانش آموز در كرمان / ٦ تيم عملياتى هلال احمر اعزام شدند
مديرعامل هلال احمر كرمان:
🔹حوالى ساعت ١٨:٥٠ امروز(پنجشنبه)، خبر واژگونى يك دستگاه اتوبوس حامل ٤٠ دانش آموز در كيلومتر ١٠ محور ماهان - كرمان به هلال احمر اعلام شد.
🔹بلافاصله ٩ تيم عملياتى هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
🔹تاكنون ٦ دانش آموز در اين حادثه به دليل شدت جراحات، در دم جان خود را از دست دادند.
*FT*
@farsitweets
۴۵ دقیقه با هم پیادهروی کردیم، دو کلمه حرف نزدیم. چرا؟ چون اونی که همیشه حرف میزنه منم و اگر سکوت کنم دیگه حرفی باقی نمیمونه
امان از دوست ساکت
*هاویشام*
@farsitweets
تو خونه هر اصفهانی بری ظروف نقره بخشی از دکور خونه هست و به عنوان کالای سرمایهای هم میشه بهش نگاه کرد.
پیانیست
@farsitweets