من این دم به دقیقه واکسن زدن رو هم اصلا نمیفهمم. سیستم ایمنی اگه سیستم ایمنیه، قیافه اون ویروسو یادش میمونه، وگرنه اصلا دوز یادآور یعنی که چه؟
Na💤anin
@farsitweets
یه شاگرد دارم ۴ سالشه. سر کلاس مامانش برام چایی آورد. بچه گفت منم میخوام.
گفتم عه فسقلی تو هم چایی میخوری؟
پاشو آورد بالا به کف پاش اشاره کرد و گفت پامو ببین، ببین چقد بزرگه! من باید چایی بخورم :)))))
》پرنیـا《
@farsitweets
تصادف دختران تیم واترپلو و فوت دو نفر
رییس اداره ورزش و جوانان دلیجان با اشاره به مصدومیت ۱۲ نفر از اعضای تیم واترپلوی دختران ارومیه در حادثه واژگونی اتوبوس در محور دلیجان به اصفهان گفت:
🔹️پنج نفر از این مصدومان مرخص شدند و هم اکنون در سلامت کامل هستند.
🔹۲ نفر از مصدومان در لحظات اولیه حادثه به اراک منتقل شدند که در این حادثه دچار شکستگی مهره گردن شدند و ۲ نفر دیگر نیز پس از جراحی در ناحیه پا در بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان بستری هستند.
🔹 ۱۴ نفر از اعضای تیم واترپلو دختران ارومیه جزو ۲۶ سرنشین اتوبوسی بودند که صبح جمعه اتوبوس در محور دلیجان به اصفهان، دچار واژگونی شد.
》FT《
@farsitweets
یکی از چیزهایی که تو رفتار آدمها واقعا عذابم میده، «تو» خطاب کردن آدمیه که ازشون بزرگتره یا هیچ صمیمیتی باهاش ندارن ولی موقعیت اجتماعیش ازشون پایینتره.
بچه ۱۹ ساله، خدماتی ۶۰ ساله شرکت رو تو خطاب میکنه ولی به مدیر ۳۰ سالهاش میگه شما.
دژهود
@farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از اینکه رکورد بارش برف در ژاپن شکسته شد، ژاپنی ها اینجوری برفروبی میکنند.
Akbar Nemati
@farsitweets
باشگاه استقلال در مورد کم وکیف انتخاب سرمربی بعدی، نظرسنجی گذاشت!
》FT《
@farsitweets
ترامپ "مادر همه بمب ها" را به اسرائیل تحویل می دهد
منابع عبری به نقل از رسانه آلمانی: آمریکا بمب هایی با ۱۱ تن وزن به اسرائیل منتقل خواهد کرد.
این سلاح یکی از قویترین بمبهای غیرهستهای به حساب میآید و میتواند به استحکامات زیرزمینی نفوذ کند.
》FT《
@farsitweets
خواهرزاده هشت سالم: دوست ندارم بزرگ بشم؛ اینطوری بقیه برام خرج میکنن ولی اگه بزرگ بشم خودم باید برم سرکار =))))
》واحه《
@farsitweets
من واقعا دوست دارم زن خونه نشین شم، یه شوهر کنم بشینم پای زندگیم، نقاشی کنم هرروز با آرامش، آشپزی کنم، وسطشم یه بیزینس کوچیک برای دل خودم داشته باشم. چون واقعا استرس کار کردن رو دیگه نمیتونم تحمل کنم. واقعا نمیکشم دیگه.
》parnaz《
@farsitweets
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حال و هوای امشب مدرسه فرزانگان کرمان که دانشآموزانش را در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس ناباورانه از دست داد.
》FT《
@farsitweets
یه مشتری داشتم هی می اومد میگفت مایع لباسشویی امو هم دارین و من میگفتم نه..
دیدم ول کن نیست و گفتم حتما مارک خوبیه و اوردم و اومد دوباره مغازه و من خوشحال گفتم مایع امو هم اوردم..
کور شم اگه دروغ بگم و ریلکس گفت مارک خوبیه و زحمت بکش بهم پرسیل بده😂😂😂
》ننه چپوک《
@farsitweets