951.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ در پاسخ به سوالی درباره تصویر ایلان ماسک روی جلد مجله تایم که پشت میز دفتر بیضی کاخ سفید بود، گفت: "تایم هنوز کار میکنه؟ اصلا خبر نداشتم!"
*FT*
@farsitweets
وقتی داشتم این عکس رو میگرفتم، منظره ای که میدیدم رو باور نمیکردم.
ابرها پایین رصدخونه
ما بالای ابرها و آسمان شب بالای سرمون
پایین بارون میومد و ما بالای ابر داشتیم به آسمان شب نگاه میکردیم.
آلاشت ، مازندران
*امیر شاهچراغیان*
@farsitweets
احتمال تعطیلی روز یکشنبه در تهران
🔹با توجه به کاهش دمای هوای استان تهران و نیز بارش برف در برخی از مناطق این استان امکان تداوم تعطیلی برای روز یکشنبه ۲۱ بهمن وجود دارد.
*FT*
@farsitweets
عاشق صبح بعد از تولدمم. بیدار میشم و هر گوشه رو نگاه میکنم یه نشونه میبینم.
آبی
@farsitweets
🔹کلاسهای درس دانشگاههای تهران امروز غیر حضوری شد
🔹دفاتر پلیس+۱۰ و مراکز تعویض پلاک تعطيل نيست.
*FT*
@farsitweets
شکایت یک بازیکن دیگر از استقلال به فیفا!
🔹 در حالی که چندی پیش خبر آمده بود دو بازیکن بوسنیایی سابق استقلال به دلیل فسخ قراردادشان به فیفا شکایت کردهاند، حالا خبر میرسد منتظر محمد هافبک عراقی از استقلال به فیفا شکایت کرده است.
🔹 قرارداد منتظر محمد با استقلال ریالی است و طبق قراردادی که با باشگاه استقلال امضا کرده بود، خواستار دریافت ۲۰ میلیارد تومان از این باشگاه شده است!
🔹شاهکار مدیریتی امسال باشگاه استقلال زمانی جالب میشود که وردان کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ دو بازیکن بوسنیایی به همراه منتظر محمد بدون حتی یک دقیقه بازی برای آبیپوشان باید پول هنگفتی از این باشگاه بگیرند! به تازگی نیز نامه شکایت ۵۰۰ هزار دلاری کوین یامگا به استقلال رسیده است و گفته میشود بهزودی پیتسو موسیمانه هم از استقلال شکایت خواهد کرد.
*FT*
@farsitweets
اورژانسای این مملکت خدایی مسخره بازی شده:))
بچه ۶ سالشو اورده، میگه این کلا عشق سرم داره. یه تقویتی بده بزنه!
میگم نمیشه! میگه چی میشه مگه یه سرم بدی بچه شوق و ذوق داره!
اینا باید مادامالعمر از دریافت خدمات درمانی دولتی منع بشن!
بعد میگن چرا میری بیمارستان اعصاب نداری!
*Hamidreza*
@farsitweets
431.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر وقت از من میخواهند که جایی از دوچرخهسواری حمایت کنم امتناع میکنم. تا حداقلهایی برای کنترل رانندگان دیوانه وجود نداشته باشد ریسک دوچرخهسواری به منافعش نمیارزد.
علی غلامی
@farsitweets