تو پمپ بنزین بودم یه ماشین اومد بنزین بزنه پیاده نشد به متصدی جایگاه گفت خودت بزن متصدی پرسید آزاد؟ گفت نه پزشکی شهید بهشتی.
》آقا الماسی《
@farsitweets
خیلی وقتها توی جلسات مشاوره وقتی مشکل زوجین رو ریشه یابی میکنیم میفهمیم نقطه آغاز جایی بوده که فرد ناراحت شده و سکوت کرده و این تلمبارهای سکوت به انفجار ختم شده.
حرفهای گفته نشده زخمهای عمیقی به وجود میارن.
شاید با گفتگو مشکل حل نشه ولی قطعا با نگفتنش مشکل عمیقتر میشه.
》کاتسوموتو《
@farsitweets
یه جا خوندم: مردها وقتی صمیمیتر و رفیقتر میشن، همدیگه رو با فامیلی صدا میزنن.
Meysam Ramezanali
@farsitweets
🔹آزادراه زنجان-قزوین به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شد
نیروهای امدادی و راهداری در محل حضور دارند و تلاشها برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.
*FT*
@farsitweets
بچهام شروع کرده تو خیابونا، تابلوها رو میخونه، اینجوری که مثلا میگه خُدَ خَدَددددددمااااات آتش نِنننننشانی.
و خیلی بامزه است، خیلی خیلی بامزه است.
*مارشملو*
@farsitweets
374.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همش فکر میکردم خرگوشا فقط تو کارتونا اینجوری هویج میدزدن😂
مژگان حقمرادی
@farsitweets
افرین عزیزم حالا وقتشه که بری زیر پتو و قسمت بعدی سریالتو ببینی،اصلا انگار نه انگار که بیرون پتو چه اتفاقایی داره میافته.
*☁️*
@farsitweets
من واقعا نیاز دارم با دوستای صمیمیم تو یه آپارتمان زندگی کنیم و هرموقع دلمون خواست ولو شیم خونه هم.
*اُرنج اِلف*
@farsitweets
یه رفیق داشتم همیشه روانشناسی رو مسخره میکرد و میگفت مزخرفه.
زنگ زد ازم وقت گرفت و من خوشحال بودم از اینکه بالاخره تسلیم شد.
اومد مطب گفتم مشکلت چیه؟
گفت مشکل خاصی نداشتم، یکم پول قرض میخواستم روم نشد تلفنی بگم.
گفتم خب چرا مطب قرار گذاشتی؟
گفت آخه بیرون سرد بود.
موتو
@farsitweets
سوغاتی خیلی خوبه، خیلی مهربونه، یعنی من رفتم سفر خوش بگذرونم ولی به یاد تو بودم، اینم نشونهش.
الف
@farsitweets
تو اتاق پرو برا دوستم عکس فرستادم که زود بگو، اینو بخرم؟
دو ساعت بعد نوشته شوخی میکنی؟ مگه پرنسس ویکتوریاییی، نخری ها، اصلا خوشگل نیست
من کجا بودم؟ تو ماشین
لباسه کجا بود؟ صندلی عقب
کجا میرفتیم؟ خونه😐
》يواشكي هاي يك زن شوهردار《
@farsitweets