eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.4هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
یه رفیق داشتم همیشه روانشناسی رو مسخره میکرد و می‌گفت مزخرفه. زنگ زد ازم وقت گرفت و من خوشحال بودم از اینکه بالاخره تسلیم شد. اومد مطب گفتم مشکلت چیه؟ گفت مشکل خاصی نداشتم، یکم پول قرض میخواستم روم نشد تلفنی بگم. گفتم خب چرا مطب قرار گذاشتی؟ گفت آخه بیرون سرد بود. موتو @farsitweets
سوغاتی خیلی خوبه، خیلی مهربونه، یعنی من رفتم سفر خوش بگذرونم ولی به یاد تو بودم، اینم نشونه‌ش. الف @farsitweets
تو اتاق پرو برا دوستم عکس فرستادم که زود بگو، اینو بخرم؟ دو ساعت بعد نوشته شوخی میکنی؟ مگه پرنسس ویکتوریاییی، نخری ها، اصلا خوشگل نیست من کجا بودم؟ تو ماشین لباسه کجا بود؟ صندلی عقب کجا میرفتیم؟ خونه😐 》يواشكي هاي يك زن شوهردار《 @farsitweets
سفارشم دو عدد لاته بود و دو عدد آمریکانو تاکید کردم که همگی دابل شات باشن دیدم پورتافیلتر سینگل رو بست رو دستگاه و شروع کرد عصاره گیری کردن. گفتم اقا عرض کردم دابل باشه. گفت دابله دیگه پیش خودم گفتم حتما اشتباه میبینی و دروغ نمیگه بعد از عصاره گیری، عصاره قهوه رو داخل دو لیوان ‏تقسیم کرد، فوم شیر رو بهش اضافه کرد و دو عدد لاته گذاشت جلوم بهش گفتم این دو تا لاته رو بده به همکارانت بنوشند، آمریکانو ها رو هم نمیخواد بزنی و از مغازه زدم بیرون کم فروشی کردن، دست کمی از دیوار خانه مردم بالا رفتن و خفتگیری کردن در خیابان نداره سود حاصل از این کم فروشی، با ‏احتساب قهوه کیلوئی 1 میلیون تومان، نهایتا 50 هزار تومن میشد ایکاش مردم شریف تر و مهربانتری بودیم، نسبت به زمان حالمون پ ن: وجه قهوه ها پرداخت شده بود *kazimoto350* @farsitweets
یکی از بدترین شیفتای عمرم بود تایم خوابمم حتی نتونستم برم بخابم کلا بالا سرش بودم ۳ بار تاحالا سی پی آر شده آروم برونید آروم برونید آروم برونید فقط ۲۴ سالشه *میم.هه* @farsitweets
یک بار یکی که صمیمیت زیادی هم نداشتیم پیام داد گفت یک‌ کم پول داری بهم قرض بدی؟ نداشتم، قرض کردم بهش دادم نه به خاطر اینکه خیلی نیاز داشت یا آدم خوبی بود چون نتونستم بگم ندارم! *Echinops Kurdicus* @farsitweets
+بدتر از انتخاب یه آدم اشتباه؟ -صبر کردن بی‌اندازه برای درست شدن اون آدم. *Araz* @farsitweets
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 آقایون احساس زن رو به رسمیت بشناسید ببینید چه اتفاق زیبایی در زندگیتان می‌افتد. 🔻 یه مرضی هست که حال دل رو خراب میکنه و آدم رو سمی میکنه! آدم به همه چی گیر و فقط غر میزنه...اگه میخواین زندگیتون سر و سامون بگیره یه فکری برای این مرض بکنین! 🔹 صحبت های قابل تامل روانشناس یزدی در برنامه حسینیه معلی شبکه سه @farsitweets
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایلان ماسک: با تراشه نورالینک که دارم می‌ سازم مرگ دیگه معنی نداره. *FT* @farsitweets
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آقای مجری میگفت برای ماهایی که پدر و مادرمون رو از دست دادیم، انگار شادی عمیق وجود نداره هر بار شاد میشیم یه لایه نازک بین ما و شادی میاد، جای خالی عزیز از دست رفته بیشتر خودشو نشون میده، راست میگه با مرگ والدین انگار یه بخشی از خودمون رو برای همیشه خاک میکنیم *زن ناصرالدین شاه* @farsitweets