نظر نامحبوب:
صبحانه بیمصرفترین وعدهی غذایی در روزه. اغلب سر صبح حتی گرسنه هم نیستی، فقط الکی از روی عادت میخوری که این باعث میشه دو ساعت بعدش گشنه بشی، درصورتیکه اگه نمیخوردی راحت تا ناهار رو بدون مشکل سر میکردی.
》Vandal《
@farsitweets
از آنجا که تاریخ دربی برگشت تهران روز پنجشنبه ۹ اسفند و ۴ روز پیش از دیدار رفت آبیها با النصر است، باشگاه استقلال رسما خواهان تغییر تاریخ دربی شده، اما باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالف است
در مجموع به نظر میرسد این جنجال، تا چند روز ادامه داشته باشد و نهایتا سازمان لیگ باید دست به یک انتخاب سخت در مورد حفظ یا تغییر تاریخ دربی بزند.
پ.ن: در هر صورت یک تیم معترض خواهد بود!
》FT《
@farsitweets
دیروز ی مسابقه تو مدرسه برگزار کردیم و به برنده ها جایزه دادیم
امروز مادر یکیشون با ی جعبه شیرینی اومد و تو کلاسا شیرینی پخش کرد و گفت اجازه هست شنبه جلوی مدرسه بنر بزنیم😑😑
》دختر همسایشونم《
@farsitweets
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گریزی بر هنرنمایی مرحوم منوچهر والی زاده در دوبله برخی از آثار سینمایی از سال 1983 الی 2023...
》FT《
@farsitweets
به دختر کوچولوم میگم: دلسا! عزیزم کجای پات درد میکنه؟
دستشو برد سمت مچ پاش و گفت: گردن پام.
دلسا خنگولو😀
》bita_kh96《
@farsitweets
عکسبرداری با اشعه ایکس از جمجمه فرد مبتلا به هیپودنشیا (سندروم فقدان دندان)
Waleed
@farsitweets
یوزهای جوان، انتقام امیدها را گرفتند
به ایران، بهترین تیم جام سلام کنید!
برد شیرین تیم ملی مقابل ازبکستان، صعود ۱۰۰ درصدی به مرحله حذفی/ فقط یک بازی تا جهانی شدن
》FT《
@farsitweets
صدای تند تند تایپ کردن با کیبورد لپتاپ خیلی جالبه انگار خیلی مهندسی.
آرمین
@farsitweets
تعطیلی پنجشنبهٔ ادارات کرمانشاه تا پایان سال
به دستور استاندار کرمانشاه روزهای پنجشنبهٔ اسفندماه ۱۴۰۳ همهٔ ادارات، دانشگاهها و بانکهای استان به استثنای دستگاههای خدماترسان تعطیل شد.
》FT《
@farsitweets
شاید نمره الکی ندم
شاید برنامه کلاس و با حرف یه دانشجو عوض نکنم
ولی همیشه به فکر سلامتی دانشجوهام هستم ...
》همون دکتر ممدم《
@farsitweets
یه بار بیرون بودم وقتی رفتم سراغ ماشینم دیدم نیستش و زدم رو سرم مردم هم امدن دلداری دادن، خیلی صحنه غم انگیزی بود ولی بعدش یادم افتاد ماشینمو سر خیابون قبلی پارک کردم و آروم صحنه رو ترک کردم :))))
》Waleed《
@farsitweets
یه شال خریدم ۴۵۰ تومن، به مامانم گفتم ۱۵۰ تومن خریدم، فرداش اومدم خونه مامانم گفت اون شالتو خالت ازش خوشش اومد بهش دادم ۱۷۰ تومن بیا این ۱۵۰ رو بگیر یکی دیگ بخر این ۲۰ تومنم سود من :)))
》قال الهام《
@farsitweets