تعطیلی پنجشنبهٔ ادارات کرمانشاه تا پایان سال
به دستور استاندار کرمانشاه روزهای پنجشنبهٔ اسفندماه ۱۴۰۳ همهٔ ادارات، دانشگاهها و بانکهای استان به استثنای دستگاههای خدماترسان تعطیل شد.
》FT《
@farsitweets
شاید نمره الکی ندم
شاید برنامه کلاس و با حرف یه دانشجو عوض نکنم
ولی همیشه به فکر سلامتی دانشجوهام هستم ...
》همون دکتر ممدم《
@farsitweets
یه بار بیرون بودم وقتی رفتم سراغ ماشینم دیدم نیستش و زدم رو سرم مردم هم امدن دلداری دادن، خیلی صحنه غم انگیزی بود ولی بعدش یادم افتاد ماشینمو سر خیابون قبلی پارک کردم و آروم صحنه رو ترک کردم :))))
》Waleed《
@farsitweets
یه شال خریدم ۴۵۰ تومن، به مامانم گفتم ۱۵۰ تومن خریدم، فرداش اومدم خونه مامانم گفت اون شالتو خالت ازش خوشش اومد بهش دادم ۱۷۰ تومن بیا این ۱۵۰ رو بگیر یکی دیگ بخر این ۲۰ تومنم سود من :)))
》قال الهام《
@farsitweets
به موکلم گفتم که عکس شناسنامه تو بفرست که ضمیمه دادخواست کنم تا اصلشو بدستم برسونی، این عکس رو فرستاده🤦🏻♀️
》مادر《
@farsitweets
یکی تو شرکت بوده ظاهرا یک روز حقوق دیر میشده نمیومده میگفته پول نداشتم بیام شرکت :)))
عالی واقعا عالی
》Idool《
@farsitweets
یه بچه هست یک چشمش تنبله و باید چشم سالم رو ببندن که با اون چشم تنبل ببینه تا چشمش اوکی شه، امروز اومدن بچه رو معاینه کردم گفتم آفرین پسر گل! معلومه که به توصیهها گوش کردی و خیلی خوب با مامان بابا همکاری کردی، دیدت خیلی بهتر شده :)
گفت نه، اتفاقاً اصلاً همکاری نکردم، نمیذارم چشممو ببندن :)))
》سانرایز هستم《
@farsitweets
غلامحسین فرزامی پیشکوت فوتبال ایران درگذشت
🔹غلامحسین فرزامی فوتبالیست تیم ملی و باشگاه استقلال تهران صبح امروز ۱ اسفند ۱۴۰۳ درگذشت.
🔹فرزامی هم چنین اولین رییس فدراسیون اسکواش ایران بود که سال ۱۳۷۲ تاسیس شد.
*FT*
@farsitweets
تسلیت باشگاه پرسپولیس بابت درگذشت هواداری که بعد از بازی النصر به دلیل سانحه رانندگی در جاده درگذشت
🔹خودروی حامل پیکر مرحوم میلاد پیروزی منقش به پرچم تیم پرسپولیس جهت خاکسپاری راهی روستای بالانیش ارومیه شد
*FT*
@farsitweets
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخهای صحیح یک شرکتکننده در برنامه پانتولیگ باعث شد مجری مشکوک بشه و ادامه ماجرا رو که میبینید
》FT《
@farsitweets
یه دختره هم تو شرکت ما با مدیرعامل دعواش شده بود، مدیرعامل بهش گفته بود تو میخوای به من مدیریت یاد بدی؟ دختره گفته بود نه من وقت ندارم باید بری کلاس. واقعا درخشان.
》آبری پلازا《
@farsitweets