eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.5هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
دیروز دانش آموزای پسرم زنگ اول شیمی تو آموزشگاه جوری کتک کاری کردن که گفتم هیچی دیگه اینا عمرا حرف بزنن باهم😑😑😑😑😑 زنگ اخر برگشتن به همدیگه گفتن عشق منی داداش و باهم رفتن خونه قیافه من😐😐😐😐 *Fatima* @farsitweets
972.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کار رو بدون دور ریز درآورد چون ریاضی بلده :) نیره نوری @farsitweets
یه جا نوشته‌ بود: مرسی که دیگه برنگشتی، اگر به من بود باز میبخشیدمت… *یک اُردیبِعشقی* @farsitweets
بخش هایی از عمارت تاریخی باغ سالاری فرو ریخت/علت: بارندگی های اخیر 🔹‏بارندگی‌های اخیر باعث فروریختن بخش‌هایی از عمارت تاریخی باغ سالاری در شیراز شده است؛ بنایی ارزشمند از دوران قاجاریه که حالا در معرض تخریب بیشتر قرار دارد و نیازمند مرمت فوری است. 🔹 این عمارت که در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده، به دلیل آسیب‌های ناشی از شرایط جوی در وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار دارد. *FT* @farsitweets
آدم سنش میره بالا میبینه عه! خانواده مادری اصلا دوست داشتنی و قابل اعتماد و مهربون و خوشقلب نیستن! *خاطره* @farsitweets
زندگی اینجوری شده که؛دو سه ساعت بهت خوش میگذره، بعد یهو ته دلت خالی میشه و یهو دلشوره عجیبی میاد سراغت. *دکتر روانی* @farsitweets
دیشب داشتم از مهمونی برمیگشتم، حس کردم یه چیزی تو دستم اضافی هستش. کنترل تلویزیونشون بود ؛))))))))) *هرماینی گرنجر🔮* @farsitweets
یه عروس دوماد اومدن برا عدم اعتیاد. عروسه مثبت شده بود دوماده هاج و واج بود. بعدش کاشف به عمل اومد عروسه برا عروسی داره قرص لاغری میخوره. نکنین عزیزان. ما هی میگیم توش امفتامین داره کو گوش شنوا؟ نسترنول @farsitweets
پیامی که دلم می‌خواد به کل فامیل فوروارد کنم. r @farsitweets
دیروز یه آقای ۶۰-۷۰ ساله با پسرش اومد تو یه کلینیکی تو سعادت آباد، گفت من میخوام برای خودم و پسرم چکاپ کاملِ کامل (!) بنویسید، دو تا ویزیت باید بگیریم؟ گفتم بعله. نسخه ی باباهه رو نوشتم که بعدش سریع رفت از آزمایشگاه نوبت بگیره. داشتم نسخه ی پسره رو مینوشتم که یهو گفت: ‏من از خارج از کشور ( انگلیس ) میام، اونجا برای یه ویزیت پزشک عمومی باید چندین هفته صبر کنی، آخرش هم چکاپ نمینویسن میگن لازم نداری. واسه همین من هر دفعه میام ایران چکاپ کامل انجام میدم! بعد همین آدم میپرسه باید ۲ تا ویزیت بگیرم؟! *پریچه* @farsitweets
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹حضور متهمین به قتل مرحوم خالقی در محل وقوع جرم و بازسازی صحنه قتل *FT* @farsitweets
درس امروز: وقتی دوست و دشمنت رو باهم دیدی تو در اصل ۲ تا دشمن داری یکی آشکار و یکی پنهان shaliz @farsitweets