من تو یه شرکتی کار میکردم سه ماه حقوق دیر شد..
واقعن نداشتم دیگه نون بگیرم چه برسه به سر کار رفتن
به رئیس گفتم خودش صبحا میومد دنبال من و یه نفر دیگه. خیلی سورئال بود :))
•میریام🏴•
@farsitweets
تو بانك به يه پيرمرد ايتاليايى تعارف زدم جام بشينه. تشكر كرد گفت نه الان نوبتش ميشه. بعد چند دقيقه ازم پرسيد تو كجايى هستى؟ گفتم ايرانى. گفت تو اروپا اصلا اينچيزا رو نميبينى و شروع كرد از تمدن و فرهنگ غنى ايران تعريف كردن. اينقدر تعريف مى كرد كه من وسط بانك هى داشتم ميرفتم تو زمين :))
ليگال
@farsitweets
🔹خاتون بم با کسب پیروزی ۲ بر صفر برابر ملوان بندرانزلی، در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ، برای چهارمین بار متوالی قهرمان شد.
•FT•
@farsitweets
از چی کمبود امکانات و روستا خوشتون میاد؟
کسی جلوتونو گرفته که نمیرید چنین جایی زندگی کنید؟
اگه نگرفته برید دیگه فقط حرف میزنید
•Ali•
@farsitweets
یه بار با همسر سابق تو ماشین روی یه پل تو اتوبان باقری بودیم، یه بنر عجیب سمت راست اتوبان دیدم گفت اون چیه؟ گفت: نترس غذا فروشی لباس فروشی نیست که بگی بریم.
من اون روز واقعا گریه کردم و از خرید غذا و خوراکی و لباس برا همیشه بدم اومد و هر بار میگیرم از خودم بدم میاد.
》زلف بر باد داده《
@farsitweets
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی وقتها
با یه اشتباه ۱۹ نمیشی، صفر میشی ....
.
سپیدار سپید
@farsitweets
مامانم زنگ زد ازم پرسید دختر گلم ناهار چی دوست داری بذارم؟
گفتم ماکارونی
الان اومدم میبینم ماهی داریم😐😐😐😐
چرا خب
》like_moon《
@farsitweets
مراسم تشییع منوچهر والیزاده جمعه از مقابل خانه هنرمندان
مدیر واحد دوبلاژ سیما:
مراسم تشیع فردا(جمعه) ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل خانه هنرمندان برگزار میشود.پیکر این دوبلور پیشکسوت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه میشود.
مراسم ترحیم منوچهر والیزاده دوشنبه ساعت ۱۵ الی ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.
》FT《
@farsitweets
مامانم به خاطر یه جراحی بیمارستان بستریه، بابامو از اتاق بیرون میکنیم تو بخشه! از بخش میبریمش بیرون باز تو حیاط بیمارستانه!! دیشب نشوندمش تو ماشین که حداقل برو خونه یه دوش بگیر، نصف شب عصبانی اومده که من تا حالا تنهایی خونه نرفتم تا مامانتم مرخص نشه نمیرم، ما رو بیرون کرد خودش موند:)
》گوپی《
@farsitweets
یه شب از مشهد حرکت کردیم سمت تهران. نیشابور رو رد کرده بودیم که همه از هم پرسیدیم کولرو خاموش کردین؟ چون همه شک داشتن دوباره برگشتیم مشهد چک کنیم.
و دیدیم خاموش کردیم، خواستم بگم یه همچین خانواد تعطیلی هستیم:))))
》بتن الیافی《
@farsitweets