وسط کلینیک باهام قهر کرده چون نذاشتم انگشتشو فرو کنه تو پریز!!!!
》نــون_حِ《
@farsitweets
امروز تو مهد دخترم شنوایی سنجی داشتن، زنگ زده میگه بابا امروز مسابقه گوش داشتیم😂😂😂😂
》خراباتی سابق《
@farsitweets
از بهزیستی یه پسر کوچولوی ۱۰ ساله اوردن کلینیک ، ازش پرسیدم بیماری خاصی نداری؟ گفت نه فقط یه بار قلبم شکسته ! 🥺
👤havin
✈️ @farsitweets
ازدواج بعد از ۳۰ سالگی بازم قشنگه
بچهدار شدن بعد از ۳۵ سالگی همچنان ممکنه
خانه خریدن بعد از ۴۰ سالگی هنوز کار بزرگیه
پس اجازه ندین افکار پوسیده دیگران مسیر زندگیتون رو تعیین کنه!!
》Hossein《
@farsitweets
اینکه یکی فوت میکنه؛ استوری میذارید تسلیت میگید اوکیههاا. فقط نمیدونم چه فعل و انفعالاتی تو مغزتون اتفاق میوفته که پیج اون خدابیامرز رو تگ میکنید میگید فلانی خدا رحمتت کنه.
اون بندهی خدا بستهی رومینگ برزخ داره؟
》مونالیزا《
@farsitweets
زنگ زدم شوهرم یه ماجرایی رو براش تعریف کنم دوتایی بخندیم.
گوشیش خاموش بود.
یهو یادم افتاد که دیگه نیست ….
تنهایی گریه کردم.
》مانا《
@farsitweets
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مطمئن باشم شماام این عزیزان رو قهرمانان واقعی میدونید؟
》ER《
@farsitweets
یه جایی تو ایسلند هست که در اونجا
زمینهای سبز، رودخونه زرد، ساحل سیاه و دریای آبی
به هم میرسن🌱
👤 اونجا که دلبر خونه داره
✈️ @farsitweets
امروز تو مدرسه یکی از پدرا بعد از شروع زنگ اومدن و گفتن میشه دخترم رو ببینم؟ گفتم چیزی جا گذاشته یا مشکلی پیش اومده؟
گفت: بله، امروز قبل از اینکه ببوسمش اومده مدرسه و حالا اومدم ببوسمش و برم سرکار
》دختر همسایشونم《
@farsitweets
ما فقط یه خواستگاری رفتیم
یعنی پدر و مادر من کم مونده تو خیابون جلوی مردمو بگیرن بگن: پسرم داره داماد میشه 😂😂
بعد قشنگیش اینه اگه مامانم به یکی بگه، بابام میگه واااا حالا باید میگفتی؟
اگرم نگه، خود بابام خیلی ریز میگه: بگم؟ بگم؟
》دکتر فالانجی《
@farsitweets
برادرزاده ۳ ساله من تو غذا خیلی خسیسه به هیچکس نمیده
مامانش بهش میگه از پیتزات به منم میدی؟میگه این کمه من میخورمش تو منو بخور طعمشو میفهمی:))))😭😭
》مآحی《
@farsitweets