تو خونه ما حتی اگه از بیرونم غذا گرفته باشیم باید اول بگیم الهی شکر بعد بگیم مامان دستت درد نکنه :)))
MAMACITA
@farsitweets
يه عكس از بچم استورى كردم قربون چال لپش رفتم، خاله ى مادر شوهرم ! دقت كنين خاله ى مادر شوهرم گفته به دختر من رفته :))))))) ببين من چقدر بى تاثيرم كه چال لپ بچمم به من نرفته :)))))))))))))
»مادر پسرها«
@farsitweets
من دارم میرم بیرون...
این عکس رو میذارم اینجا که هممون مطمئن باشیم که من اتو رو از برق کشیدم
»niyan«
@farsitweets
گوشواره از دوره هخامنشی
از جنس طلا،سنگ عقیق سرخ و لاجورد
موزه هنرهای زیبای بوستون
Mahtab
@farsitweets
خاله م خیلی تروتمیز و حساسه.
این فرشا رو که خریده بودن من گفتم: وا اینا چیه خاله خریده انگار قیمه ریخته رو فرش.
دیشب خواهرم یه بشقاب سوپ گرفته بود دستش دنبال بچه که غذا بده بهش، دو سه قطره ریخت رو فرش، لبشو گاز گرفته نگام میکنه
میگم: عیب نداره نگاه کن رو طرحا ریخته پرنگشون کرده😂
چپ چپ نگام میکنه
»دکتر فالانجی«
@farsitweets
روابط انسانی واقعا مسخرهن.
ینی کلی سال با یکی دوستی. بعد یهو دیگه دوست نیستی.
»mhdi«
@farsitweets
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نجات جان کودک ۵ ساله با کمک نیروی حراست بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور
تصاویری منتشر شده که نشان میدهد روز چهارشنبه اول اسفند، در یک اقدام سریع و به موقع، یکی از نیروهای حفاظت بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور جان یک دختربچه پنج ساله را نجات داده است.
به دلیل فاصله زیاد اورژانس بیمارستان و خستگی پدر کودک، امیرعلی بوژمهرانی کارمند حراست بیمارستان، کودک را از همراهش گرفته و بدون اتلاف وقت او را به اتاق احیای قلبی ریوی اورژانس بیمارستان انتقال میدهد.
پس از آن پزشکان اورژانس ۲۲ بهمن توانستند با انجام عملیات احیا سلامتی کودک بازگردانند و پس از انجام اقدامات اولیه، کودک را به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل کردند.
»FT«
@farsitweets
سر آزمون قلمچی
از یکی از مراقب ها پرسیدم معنی این کلمه عربی چی میشه
گفت من عربی بلد نیستم
منم گفتم گوشی هوشمند که دارین سرچ کنید تو گوگل معنیشو بهم بگید 😂
یه نگاه بهم کرد گفت من مراقب هستم در جریانی
منم گفتم آره، اما شما به ثواب کمک به یه مومن فکر کن و جواب رو گفت 🤣
»Wolf«
@farsitweets
یه سوال:
جدیدا دانشجوهای پزشکی چرا اکثرا بچه پولدارن؟🤔
شما دانشجوی پزشکی ای دیدید که در خانواده معمولی چشم به جهان گشوده باشه؟🤔
»Ashkan«
@farsitweets
باید امسال بعد از حرکت های تکراری سال های قبل که تو ویژه برنامه عید نوروز صداوسیما اون پسره که میگفت واگعیه یا کیکه یا اون یارو که میگفت جدی میفرمایید رو آوردن
باز هم شاهد یه نوآوردی جدید باشیم
و این بار مجری باید بیاد بگه:
یه مهمان ویژه داریم که شگفتانهی برناممونه
بعد یهو این خانومه رو بیارن میکروفون بدن دستش بگه صل علی سترکه
مهمانان حاضر دربرنامه بگن چشما ترامپ بترکه
»SaRa«
@farsitweets
اگه جایی احساس کردی اضافی هستی، شک نکن که هستی
این حس احتمال خطا نداره
»روانشناسِ روانی«
@farsitweets