سر آزمون قلمچی
از یکی از مراقب ها پرسیدم معنی این کلمه عربی چی میشه
گفت من عربی بلد نیستم
منم گفتم گوشی هوشمند که دارین سرچ کنید تو گوگل معنیشو بهم بگید 😂
یه نگاه بهم کرد گفت من مراقب هستم در جریانی
منم گفتم آره، اما شما به ثواب کمک به یه مومن فکر کن و جواب رو گفت 🤣
»Wolf«
@farsitweets
یه سوال:
جدیدا دانشجوهای پزشکی چرا اکثرا بچه پولدارن؟🤔
شما دانشجوی پزشکی ای دیدید که در خانواده معمولی چشم به جهان گشوده باشه؟🤔
»Ashkan«
@farsitweets
باید امسال بعد از حرکت های تکراری سال های قبل که تو ویژه برنامه عید نوروز صداوسیما اون پسره که میگفت واگعیه یا کیکه یا اون یارو که میگفت جدی میفرمایید رو آوردن
باز هم شاهد یه نوآوردی جدید باشیم
و این بار مجری باید بیاد بگه:
یه مهمان ویژه داریم که شگفتانهی برناممونه
بعد یهو این خانومه رو بیارن میکروفون بدن دستش بگه صل علی سترکه
مهمانان حاضر دربرنامه بگن چشما ترامپ بترکه
»SaRa«
@farsitweets
اگه جایی احساس کردی اضافی هستی، شک نکن که هستی
این حس احتمال خطا نداره
»روانشناسِ روانی«
@farsitweets
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
راننده جلویی دیدش مختل میشه بیشعور
دکتر جکول
@farsitweets
اگر میخواهید پولتان را دور بریزید کافی است برای کاری که هزینه مشخصی لازم دارد تا درست انجام شود، به صرفه جویی روی بیاورید!
»دیوید اگیلوی«
@farsitweets
تو حراجی و با تخفیف شمش طلا میفروشن گرمی ۱۱ میلیون تومن!
۱۱ تا شمش ۱ گرمی ۱۲۰ میلیون تومن یعنی با سود ۶۰ درصدی!
انقدر حراج نزنید، اذیت میشید
»🌳 Hadi«
@farsitweets
بنظرم بچهی گاومیش کوهاندار (bison) یکم زیادی برای گاومیش بودن کیوته.
𝐇𝐢𝐫𝐤𝐚𝐧
@farsitweets
اومده اورژانس میگه اینقد معدم درد میکنه که یه بار خون بالا اوردم
گفتم باید بستری شی، آزمایش ازت بگیرم و بهت دارو بدیم
گفت تو رژیمم به مربی باشگاه هم گفتم گفت که اجازه نداری هیچ دارویی بگیری
مربی های باشگاه جدیدا تو حیطه پزشکی خیلی زیاده روی نمیکنن؟؟
»vsol«
@farsitweets
میخوای واسه کی بزاری ؟ برا وارث! خودت بخور که خودتو عشقه
»غیرت خان«
@farsitweets
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا دیروز پهپادهای ایرانی در حد ماکت و موتور گازی بودند، اما حالا در اجلاس سیپک از پهپاد جمهوری اسلامی ایران رونمایی میکنند.
سيد علي موسوي
@farsitweets