اگه جایی احساس کردی اضافی هستی، شک نکن که هستی
این حس احتمال خطا نداره
»روانشناسِ روانی«
@farsitweets
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
لامپ زنون رو ماشینت ننداز بیشعور
راننده جلویی دیدش مختل میشه بیشعور
دکتر جکول
@farsitweets
اگر میخواهید پولتان را دور بریزید کافی است برای کاری که هزینه مشخصی لازم دارد تا درست انجام شود، به صرفه جویی روی بیاورید!
»دیوید اگیلوی«
@farsitweets
تو حراجی و با تخفیف شمش طلا میفروشن گرمی ۱۱ میلیون تومن!
۱۱ تا شمش ۱ گرمی ۱۲۰ میلیون تومن یعنی با سود ۶۰ درصدی!
انقدر حراج نزنید، اذیت میشید
»🌳 Hadi«
@farsitweets
بنظرم بچهی گاومیش کوهاندار (bison) یکم زیادی برای گاومیش بودن کیوته.
𝐇𝐢𝐫𝐤𝐚𝐧
@farsitweets
اومده اورژانس میگه اینقد معدم درد میکنه که یه بار خون بالا اوردم
گفتم باید بستری شی، آزمایش ازت بگیرم و بهت دارو بدیم
گفت تو رژیمم به مربی باشگاه هم گفتم گفت که اجازه نداری هیچ دارویی بگیری
مربی های باشگاه جدیدا تو حیطه پزشکی خیلی زیاده روی نمیکنن؟؟
»vsol«
@farsitweets
میخوای واسه کی بزاری ؟ برا وارث! خودت بخور که خودتو عشقه
»غیرت خان«
@farsitweets
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا دیروز پهپادهای ایرانی در حد ماکت و موتور گازی بودند، اما حالا در اجلاس سیپک از پهپاد جمهوری اسلامی ایران رونمایی میکنند.
سيد علي موسوي
@farsitweets
واقعا ایدهی فوق العاده ایه
به نظرم دقیقه ۷ که شده
تو جایگاه داد بزنن رووووونالدووووووو
رو به رو جایگاه جواب بدن روحت شااااااااااد 😂😂😂
»Hesam«
@farsitweets
با سوپری محل داشتم حال و احوال میکردم که بانوی وجیهه یی اومد تو گفت کره شکلاتی میخوام با طعم هازل نوت!
ابرام سوپری با حالت استفهام طور یه حرکت کله و چشمی سمتم چرخید
گفتم خانم البته که هِیزل ناته ولی بگید فندق راحت تر نیستید؟!
والا با اون چشاش.
»بچه درخونگاه«
@farsitweets
گیشا هم داره مثل سمنان میشه، شما اصن این چند ساله کسیو دیدید بچه گیشا باشه؟
»بِلمونت«
@farsitweets