تصاویر کمیابی از تخریب برج ساعت ساختمان شهرداری رشت در زلزله رودبار.
»احسان رستمیپور«
@farsitweets
به بابام گفتم فردا ینفر میاد کمک کنه خونه رو تمیز کنیم ناهار خونه نیا
گفت پس تورو زاییدیم برای چی🥹😔
استفادهی ابزاری تا کجا؟! استفادهی ابزاری تا کی؟!😮💨
»دختر رضاشونم«
@farsitweets
بازپس گیری موقت صدر توسط سپاهان با له کردن همشهری/ ادامه روزهای خوش قوی سپید
سپاهان ۴ - ذوب آهن ۱
شمس آذر ۰ - ملوان ۱
تا دقیقه ۵۰
فولاد ۲ - هوادار ۰
»FT«
@farsitweets
نتانیاهو: حماس به جای «شری بیباس» جسد یک زن اهل غزه را به ما تحویل داد. این گروه تاوان نقض توافق را خواهد داد و جسد «شری بیباس» را پس خواهیم گرفت.
حماس در واکنش به اظهارات نتانیاهو:
🔹 شگفت زده جنجال ایجاد شده هستیم؛ احتمالا در تحویل جسد «شیری بیباس» اسیر اسرائیلی خطایی رخ داده یا اجساد با هم اشتباه گرفته شدهاند
🔹 پس از آنکه تلآویو، حماس را به تغییر جسد یک گروگان اسرائیلی متهم کرد، حماس امروز (جمعه) پاسخ داد که احتمالا در تحویل جسد «شیری بیباس» اسیر اسرائیلی خطایی رخ داده یا اجساد با هم اشتباه گرفته شدهاند.
»FT«
@farsitweets
یه بار داشتم از روبروی مغازه باقلوا استانبولی رد میشدم، یه خانومی جلومو گرفت گفت شب مهمون دارم، یه کیلو باقلوا برام میخری؟😳
گفتم خانوم، من برای خودمم یه کیلو باقلوا نمیخرم؛ تو مهمون داری من باید هزینشو بدم؟!!!
گداییها هم عجیب شده!
• شـَہ زاد •
@farsitweets
میگم اونایی که مهاجرت کردید چطوری با این مغولهی تنهایی کنار میاید؟ مثلا وقتی میرید خونه و کسی توش نیست و خونه سوت و کوره، چطوری نمیخواید بشینید زار زار اشک بریزید؟
• باترفلای •
@farsitweets
این دفاع نیس که میکنید شما دارید برا پایاننامههاتون عروسی میگیرید با این پکهاتون
• ناکاما •
@farsitweets
کیک رو خونه جا گذاشتیم، مجبور شدیم کیک دستی درست کنیم برای متولد.
• هستی •
@farsitweets
یه مریضی از من شکایت کرد که چرا از استخونش زیادی برداشتیم!
ماجرا هم یه توموری بود که ما انبلاک برداشتیم و همه چیزهم خوب بود ولی یه آدمی در تهران بهش گفته بود از استخونش زیادی برداشتن!
انقد شکایت خنده دار بود که تا مدتها بعد شکایت هروقت میومد مطب ما با خنده و روی خوش میدیدیمش.
کمسیون اول تبرئه کرد، دادسرا منع تعقیب زد
باز اومد مطب بهش گفتم خانم بچهات که خوب شده چرا برای حرف یه آدم احمقداری پول خرج شکایت میکنی؟
بازم اعتراض گذاشت بازم تبرئه شدیم بازم اعتراض گذاشت دیگه قاضی قبول نکرد…
نهایتا اومد مطب میگفت اینقد خرج عملم شده اینقدم خرج شکایت کردم میشه یه چیزی بهم برگردونی؟!
گفتم پسرت هرشب درد داشت حالا دیگه نداره تنها چیزی که میتونستم بهت برگردونم همین بود.
• сергеон •
@farsitweets