یه مریضی از من شکایت کرد که چرا از استخونش زیادی برداشتیم!
ماجرا هم یه توموری بود که ما انبلاک برداشتیم و همه چیزهم خوب بود ولی یه آدمی در تهران بهش گفته بود از استخونش زیادی برداشتن!
انقد شکایت خنده دار بود که تا مدتها بعد شکایت هروقت میومد مطب ما با خنده و روی خوش میدیدیمش.
کمسیون اول تبرئه کرد، دادسرا منع تعقیب زد
باز اومد مطب بهش گفتم خانم بچهات که خوب شده چرا برای حرف یه آدم احمقداری پول خرج شکایت میکنی؟
بازم اعتراض گذاشت بازم تبرئه شدیم بازم اعتراض گذاشت دیگه قاضی قبول نکرد…
نهایتا اومد مطب میگفت اینقد خرج عملم شده اینقدم خرج شکایت کردم میشه یه چیزی بهم برگردونی؟!
گفتم پسرت هرشب درد داشت حالا دیگه نداره تنها چیزی که میتونستم بهت برگردونم همین بود.
• сергеон •
@farsitweets
به مودمهای وای فای خیلی کم توجهی میشه.
من همیشه به وای فای خونمون فکر میکنه
چندین ساله بی منت روشنه و صداشم در نمیاد.
تو همه خونه ها هم هستن و رنگشون از سفیدی به کرم تبدیل شده.
•Ali•
@farsitweets
تازه ازدواج کرده بودیم و پدربزرگمو دعوت کردیم
ولی قبول نکردن
گفتن من تا یکسال منزل نو خانمان ها نمیرم
از ما اصرار
از پدرجان انکار
گفتیم شما قبول کن،ما آبگوشت میذاریم
همسر سرکار بودو پیغام دادن که میان.
از قصابی محل سفارش گوشت دادیم و آوردن
من آبگوشت بار گذاشتم و همه شب تشریف آوردن و سیل تعریف و تمجید جاری شد و من روی ابرها رفتم
پدربزرگ گفتن من به عمرم همچین آبگوشتی نخورده بودم باباجان😌
همسر فرداش رفته بود که حساب کنه و فهمیده بود من ۳کیلو گوشت رو برای ۶نفر درست کردم 😅
•azma•
@farsitweets
نمایندگی ایران در سازمان ملل:
پهپاد شاهد یکی از بهترین انواع پهپادها در جهان است؛ با قابلیت شناسایی، تجسس و عملیاتی فوقالعاده، قیمت بسیار مناسب دارد. هیچ منع قانونی برای فروش وجود ندارد. هر کشور که متعهد شود از آن در تجاوز به کشور دیگر استفاده نکند، میتواند متقاضی خرید باشد
ایرانویو۲۴
@farsitweets
🔻ترامپ: زلنسکی و بایدن مقصر هستند نه روسیه
🔹رئیس جمهور آمریکا: من روسیه را در جنگ اوکراین مقصر نمی دانم، بلکه مقصر، زلنسکی و بایدن هستند.
•FT•
@farsitweets
🔻ترامپ: تعجب می کنم که اردن و مصر با آنکه سالانه میلیاردها دلار به آنها میدهیم از این طرح من در خصوص غزه استقبال نکردند.
🔸️ایالات متحده، غزه را تصاحب خواهد کرد. حماسی در کار نخواهد بود و ما ساخت آنجا را آغاز خواهیم نمود.
•FT•
@farsitweets
چالوس و هراز تا ۸ اسفند بسته شد
🔹رئیس پلیس راه فراجا: جادۀ چالوس و آزادراه تهران-شمال در هر دو مسیر (شمال به جنوب و جنوب به شمال) و همچنین جادۀ هراز در مسیر جنوب به شمال، از ساعت ۲۲ امشب بهصورت کامل و ۲۴ ساعته تا ۸ صبح چهارشنبه مسدود خواهند بود.
•FT•
@farsitweets
صبح مادرم و خواهرم بحث کردن باهم که چرا چند سال پیش مامانم سر کنکور به خواهرم سرکوفت زد
من یه کلمه به مامانم گفتم این همه سال گذشته چرا یه عذرخواهی نمیکنی ازش؟
فکر میکنید چی گفت؟ گفت “بیمارید که اتفاقات چند سال پیش رو نشخوار میکنید”
یعنی به جای گفتن “من متاسفم” ترجیح داد اینو بگه
• AP🕯️ •
@farsitweets