eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.5هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻ترامپ: زلنسکی و بایدن مقصر هستند نه روسیه 🔹رئیس‌ جمهور آمریکا: من روسیه را در جنگ اوکراین مقصر نمی‌ دانم، بلکه مقصر، زلنسکی و بایدن هستند. •FT• @farsitweets
🔻ترامپ: تعجب می‌ کنم که اردن و مصر با آنکه سالانه میلیاردها دلار به آنها می‌دهیم از این طرح من در خصوص غزه استقبال نکردند. 🔸️ایالات متحده، غزه را تصاحب خواهد کرد. حماسی در کار نخواهد بود و ما ساخت آنجا را آغاز خواهیم نمود. •FT• @farsitweets
هرچی استانداردهات بالاتر میره؛ نوتیف گوشیت کمتر میشه. • Araz • @farsitweets
خونه نیست که باغ پرندگانه :)) • Farbod • @farsitweets
چالوس و هراز تا ۸ اسفند بسته شد 🔹رئیس پلیس راه فراجا: جادۀ چالوس و آزادراه تهران-شمال در هر دو مسیر (شمال به جنوب و جنوب به شمال) و همچنین جادۀ هراز در مسیر جنوب به شمال، از ساعت ۲۲ امشب به‌صورت کامل و ۲۴ ساعته تا ۸ صبح چهارشنبه مسدود خواهند بود. •FT• @farsitweets
صبح مادرم و خواهرم بحث کردن باهم که چرا چند سال پیش مامانم سر کنکور به خواهرم سرکوفت زد من یه کلمه به مامانم گفتم این همه سال گذشته چرا یه عذرخواهی نمیکنی ازش؟ فکر میکنید چی گفت؟ گفت “بیمارید که اتفاقات چند سال پیش رو نشخوار میکنید” یعنی به جای گفتن “من متاسفم” ترجیح داد اینو بگه • AP🕯️ • @farsitweets
🔴 کدام استان‌ها فردا تعطیل‌اند؟ 🔹گیلان: تا دوشنبه مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری 🔹البرز: مدارس طالقان و آسارا تعطیل 🔹آذربایجان‌شرقی: مدارس غیرحضوری 🔹مازندران: مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری 🔹اردبیل: مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل - ادارات با یک ساعت تاخیر 🔹آذربایجان‌‌غربی: مدارس ماکو، چالدران، چایپاره غیرحضوری 🔹کردستان: مدارس بیجار غیرحضوری •FT• @farsitweets
‏انقد همه‌چی گرون شده دیگه هیچی به‌نظرم گرون نمیاد، چند روز پیش داشتم برا خودم تو اینترنت جت شخصی نگاه می‌کردم •روانشناس روانی• @farsitweets
چقدر به سازمان بورس گفتم و نوشتم بورس فرش راه اندازی کنید، منم هر کمکی باشه انجام میدم ، حتی طرحشو کامل دارم ! یه بورس جذاب مثل گل لاله هلند میشه انجام داد که خودش باعث ایجاد گردشگری داخلی و خارجی میشه. پیام الیاس کردی @farsitweets
سنت که بالا میره می‌فهمی چرا بابات تو ماشین آهنگ گوش نمی‌کرد •Ali• @farsitweets
‏من با اسم انتخاب واحد مشکل دارم. چون وقتی یه درسی فقط شنبه ارائه میشه، یا یه درسی رو فقط یه استاد ارائه میده، چه حق انتخابی داریم ما. یاد بابام میوفتم که موقع لباس خریدن تو بچگی یه لباس برمیداشت به سلیقه خودش میذاشت جلوم میگفت انتخابش کن، منم انتخابش میکردم :))) •انیسه • @farsitweets