eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.4هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
ساختمان بنیاد مسکن در منطقه عثمان آباد چابهار توسط تروریست ها منفجر شد دستور دادستان زاهدان برای بررسی موضوع حادثه انفجار ساختمان ستاد بنیاد مسکن شهرستان چابهار حدودساعت ۱۰:۳۰ امروز یک بمب صوتی در ساختمان بنیاد مسکن شهرستان چابهار منفجر و منجر به تخریب بخشی از آن شد. تاکنون در این حادثه کسی آسیب ندیده است. نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در حال تحقیقات برای عوامل حادثه هستند و در این خصوص دستورات قضایی لازم داده شده است. »FT« @farsitweets
دوستانی که از خفتگیرها میترسن اگه اینو داشته باشین دیگه کسی نمیتونه نزدیکتون بشه🙄😂 »رستا« @farsitweets
جدی چجوری میوه فروشا موز و سالم نگه میدارن؟ ما دیروز خریدیم امروز همش لک شده😐 »چارنى دپ« @farsitweets
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چراغ سبز تاج برای تعویق دربی؛ سازمان لیگ به استقلال کمک کند 🔹رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با درخواست باشگاه استقلال برای تعویق دربی گفت: سازمان لیگ تشکیلات مستقلی دارد ولی خودم توصیه‌های لازم را می‌کنم که اگر بتوانند به باشگاه استقلال کمک کنند. »تسنیم« @farsitweets
خاطراتى كه آدم‌هایش رفته‌اند دردناکند ولی خاطراتی که آدم‌هایش حضور دارند اما شبیه گذشته نیستند، به مراتب دردناک‌ترند. »گابریل گارسیا مارکز« @farsitweets
دارم به بابا نگاه میکنم.لیوای چایی دستشه و جدیدا خیلی نامحسوس دستش میلرزه. آروم صداش کنم نمیشنوه.بیشتر میخوابه.قرص هاش بیشتر شده.اوضاع قلبش خرابتر. نشسته داره برای من ۴۰ ساله لقمه میگیره و میخواد منو بخندونه. پیر شدن بابا این‌روزا بد ترین اتفاق ممکنه »خانم سوم آذر« @farsitweets
ظرف از دوره ساسانی تزئینات روی ظرف شامل: درخت انگور و پیچک‌های آن، قرقاول، سگ، روباه، شغال و مرغ گینه که در مرکز نقش بسته است. Mahtab @farsitweets
اردو بچه‌های دبستانی رو آوردن دانشگاه مارو نگاه کنن؛ دور از جونمون مگه میمونیم؟ همه تو دانشگاه اینجوری بودیم که وا😐 »سفید برفی« @farsitweets
دقت کردین بوشهر و هرمزگان تمام سعی و تلاش خودشونو کردن که فارس به دریا نرسه؟ گناه داره خب یکم جمع بشینید اونام دریا داشته باشن☹️ »شهروند ساده« @farsitweets
بیاین یاد بگیریم که بعد از مراسم خاکسپاری هرکسی بره خونه خودش و خانواده داغدار رو با چندتا فامیل و دوست درجه یک که به تعداد انگشتای دست هست تنها بذاریم؛ باور کنین درست نیست خانواده داغدار به فکر پذیرایی از من و شما و حلوا و خرما باشن. »iamzahra« @farsitweets