اردو بچههای دبستانی رو آوردن دانشگاه مارو نگاه کنن؛ دور از جونمون مگه میمونیم؟ همه تو دانشگاه اینجوری بودیم که وا😐
»سفید برفی«
@farsitweets
دقت کردین بوشهر و هرمزگان تمام سعی و تلاش خودشونو کردن که فارس به دریا نرسه؟
گناه داره خب یکم جمع بشینید اونام دریا داشته باشن☹️
»شهروند ساده«
@farsitweets
بیاین یاد بگیریم که بعد از مراسم خاکسپاری هرکسی بره خونه خودش و خانواده داغدار رو با چندتا فامیل و دوست درجه یک که به تعداد انگشتای دست هست تنها بذاریم؛
باور کنین درست نیست خانواده داغدار به فکر پذیرایی از من و شما و حلوا و خرما باشن.
»iamzahra«
@farsitweets
برادرزاده ی شش ساله ام یه اخلاق بد داره که خبرکشی و آدم فروشی میکنه، معاون مدرسه اش میگه از بس میاد اینجا در مورد بقیه بچه ها حرف میزنه خسته شدم،
دیشب برده بودم نمایش عروسکی،
یکی از بازیگرا پشت درخت مخفی شده بود اینم داد زد اوناهاش اونجا قایم شده🤕
»چفالو«
@farsitweets
نمیدونم قبلا اینو نوشتم یا نه ولی اگر وسواس فکری دارین "بعد" از چک کردن اتو یا گاز یه کار غیر عادی بکنین. مثلا دوتا بزنین رو لپتون یا بلند یه جمله عجیب بگین و بعد برید بیرون. دیگه تا آخر شب هربار استرس میگیرین زود یاد عجیب حرکت خودتون می افتین و خیالتون راحت میشه که خاموشه.
»دلفین«
@farsitweets
وضعیت خطرناک سد امیر کبیر، یکی از سدهای تأمین کننده اصلی آب تهران
»مجتبی«
@farsitweets
پیشنهاد استقلال به ماتزاری به ۴.۵ میلیون یورو رسید
نیکولو اسکیرا، خبرنگار شناخته شده ایتالیایی:
🔹باشگاه استقلال برای عقد قرارداد ۲.۵ ساله با والتر ماتزاری پیشنهاد خود را به ۴ و نیم میلیون یورو افزایش داده است.
🔹انتظار میرود روز سهشنبه نشستی در تهران برگزار شود تا قرارداد به امضا برسد.
فریده شجاعی عضو هیات مدیره استقلال:
🔹ماتزاری مربی بزرگی است و زمان می برد طرفین شرایط یکدیگر را قبول کنند
🔹تصمیم گیری و عقد قرارداد کار راحتی نیست
🔹من هم شنیده ام دستیار ماتزاری روی نیمکت می نشیند
🔹در مورد استقلال از من سوال نکنید!
🔹ظاهرا دستیاران ماتزاری 8 نفر هستند که من درخواست کردم ۳ نفر باشند.
»FT«
@farsitweets
لاوروف فردا به ترکیه می رود، سه شنبه هم تهران است
محور این دیدارها احتمالاً سوریه و مذاکره با آمریکا باشد.
@farsitweets
امیدوارم مثل من رسوا نشید😑
اساماسی که باید برای همسرم میفرستادم رو
اشتباهی برای مادرم فرستادم😂😬😕
Zahra
@farsitweets
آجیل آنلاین سفارش دادم، گویا پیک اومده دم در یه رهگذر تحویل گرفته و رفته !!!! 🤣🤣🤣
هی با خودم میگفتم بعضی آنلاین شاپا چقدر مسخره بازی دارن که هی کد میخوان، کد میفرستن، مگه قراره محموله قاچاق تحویل بگیرم
الان دلیلشو فهمیدم 🫠
»ناکاما«
@farsitweets