776K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راه خودت رو برای موفقیت پیدا کن👌🏻
کاظمی
@farsitweets
من عاشق نوروزم. چیزیه که از کودکی تو وجودم جا گرفته و بخشی از هویتم شده. تنها مشکلم دید و بازدید گسترده بود که به لطف کرونا اون هم تا حد زیادی ریشهکن شد تو فامیل. پس زنده باد نوروز
»استنلى مينويسد«
@farsitweets
پدرشوهرم ده روز پیش از سفر کربلا برگشتن، توی این ده روز دوبار رفتم دیدنشون برای زیارت قبولی و این صحبتا، ولی ایشون منزل نبودن...
امروز دم افطار با یه ظرف حلیم اومدن دیدنِ من واسهی تشکر و عذرخواهی...🥹
بهنیا
@farsitweets
الان هوا سرده مدارس رو تعطیل کردید؟
زمان ما تو این هوا بعد از چهل دقیقه وایسدن تو صبحگاه و شنیدن نصیحت های ناظم
مدیر مدرسه میگفت اردو ببریمشون پارک ارم هوا خوبه نصف قیمت هم هست.
»جهانگیر شهلایی«
@farsitweets
من بچه ندارم ولی واقعا نگران وضعیت تحصیلی و افت تحصیلی بچههام، اینا از کرونا به بعد کلا سال به دوازده ماه یا تعطیلن یا آموزش آنلاین و چیزی که من در اطرافم میبینم کیفیت آموزش آنلاینمون خوب نیست و عملا بچهها انگار به حال خودشون رها شدن.
به نظرم تاثیراتش رو یک دهه بعد میبینیم.
»adameaval«
@farsitweets
شمارو نمیدونم ولی من اگه تو قطب شمالم گیر کنم و در حال منجمد شدن باشم و اخرین نفسم باشه بازم نمیگم کاش تابستون بود.
»شهروند ساده«
@farsitweets