eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.5هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
این چی بود من دیدم تو واوان😂 مهدیِ اخوان @farsitweets
776K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راه خودت رو برای موفقیت پیدا کن👌🏻 کاظمی @farsitweets
نیمه‌ی اسفند تا اواسط فروردین اگر میوه بود »METTINHO« @farsitweets
وقتی با یکی درد دل میکنم، حسی که بعدش دارم: »ثَـمَـــر« @farsitweets
من عاشق نوروزم. چیزیه که از کودکی تو وجودم جا گرفته و بخشی از هویتم شده. تنها مشکلم دید و بازدید گسترده بود که به لطف کرونا اون هم تا حد زیادی ریشه‌کن شد تو فامیل. پس زنده باد نوروز »استنلى مينويسد« @farsitweets
پدرشوهرم ده روز پیش از سفر کربلا برگشتن، توی این ده روز دوبار رفتم دیدنشون برای زیارت قبولی و این صحبتا، ولی ایشون منزل نبودن... امروز دم افطار با یه ظرف حلیم‌ اومدن دیدنِ من واسه‌ی تشکر و عذرخواهی...🥹 بهنیا @farsitweets
الان هوا سرده مدارس رو تعطیل کردید؟ زمان ما تو این هوا بعد از چهل دقیقه وایسدن تو صبحگاه و شنیدن نصیحت های ناظم مدیر مدرسه میگفت اردو ببریمشون پارک ارم هوا خوبه نصف قیمت هم هست. »جهانگیر شهلایی« @farsitweets
کوچه پس کوچه های تهران: »یِ کُپهِ ریشُ پَشم« @farsitweets
من بچه ندارم ولی واقعا نگران وضعیت تحصیلی و افت تحصیلی بچه‌هام، اینا از کرونا به بعد کلا سال به دوازده ماه یا تعطیلن یا آموزش آنلاین و چیزی که من در اطرافم می‌بینم کیفیت آموزش آنلاین‌مون خوب نیست و عملا بچه‌ها انگار به حال خودشون رها شدن. به نظرم تاثیراتش رو یک دهه بعد می‌بینیم. »adameaval« @farsitweets
شمارو نمیدونم ولی من اگه تو قطب شمالم گیر کنم و در حال منجمد شدن باشم و اخرین نفسم باشه بازم نمیگم کاش تابستون بود. »شهروند ساده« @farsitweets