eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.4هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
خانومه تو مترو داشت کتاب “زندگی بدون خشم” می‌خوند. دو دیقه بعد یکی محکم خورد بهش، پنج دیقه پشت هم داشت فحش میداد:)))) • Zeinab • @farsitweets
🔴معاون استاندار تهران: مدارس استان تهران فردا غیرحضوری و ادارات و دانشگاه ها حضوری دایر است •FT• @farsitweets
تا این لحظه تعطیلی کدام استان‌ها اعلام شده است؟ ▫️فردا اداره‌ها، مدارس و دانشگاه‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، فارس، کهگیلویه‌وبویراحمد و یزد تعطیل است. ▫️در زنجان و همدان و تهران فقط مدارس غیرحضوری هستند. •FT• @farsitweets
934K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوری که فیروز کریمی مربی استقلال شد: *Sina* @farsitweets
تفاوت انرژی زنانه من و همکارم😂😂😂😂 • مستان • @farsitweets
ولی جدی یه بار بابام منو برد مسابقات و تو راه برگشت گفت: این همه راه اومدیم تا تو دوم بشی! مرسی، پدر. امید و انگیزه بود که دادی به من. • استووی • @farsitweets
‏افرادی رو میشناسم که هرموقع می‌بینمشون اینطورین که نه محصولی تولید کردن نه در سازمانی مشغولند نه کار داوطلبانه. هربار ازشون می‌پرسی دارند یک دوره می‌گذرونن. حالا فرانت، بک، دیزاین، دیتا، هوش مصنوعی، اصلا شما بگو سفالگری. خب این همه داده رو میخوای با خودت ببری تو گور؟ :| •محمدرضا حقیری• @farsitweets
سلام به اعضای محترم کانال بعد از چندماه که اشتباه در محتوا و...نداشتیم.امروز متاسفانه یه مطلبی تو کانال رفت که خیلی مناسب نبود. ادمینی که اون محتوارو فرستاده بنده خدا اصلا متوجه کنایه محتوا نبوده. ممنون از کاربرانی که تذکر دادند.🙏 حتی قبل از خوندن پیامهای تذکر یه ادمین دیکه محتوارو حذف کرده بود. همونطور که قبلا عرض کردم ما به صورت میانگین روزانه ۱۰۰ تا پست میفرستیم که در ماه میشه بیش از ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ پست.چند ماه بود که اشتباهی اتفاق نیفتاده بود یعنی بعد از حداقل ۲۰ هزار پست یک بی دقتی اتفاق افتاد. ممنون که مارو درک می کنید🙏 هدف ما از تاسیس این کانال دقیقا ایجاد یک کانال مفرح، آموزنده، تبیین گر و البته کاملا خانوادگی و سالمه. اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید اینجا ارسال کنید: @admin_for
بدشانس‌ترین آدمای دنیا بعد از من، اون سه نفری بودن که منو خفت کردن. قیافه‌شون بعد از اینکه گوشی رو در آوردمو فهمیدن شیائومی دیدنی بود. دیدنی‌تر از اونم زمانی بود که دستگیر شدن. یکیشون گفت سیزده‌تا آیفون زدیم هیچ اتفاقی نیفتاد سر شیائومی تو داریم میریم زندان. *فِرِدی* @farsitweets
به عنوان یه زمستون فن به نظرم انقدر هم دیگه لازم نیست سرد باشه، یه ذره اصلاحات لازمه. • حشمت کرایست • @farsitweets
‏من نمیدونم بابای من چه اصراری داره جلوی مهمون رسمی حرف بزنه. الان گفت اخوی مرحومم، حالا منظورش کی بود؟ بابابزرگم. :)))) • شان مان • @farsitweets