نزدیکه عیده یه نکته در مورد اتاقهای هتلهای ۴ و ۵ ستاره:
هرگز هرگز نذارید اون روتختیها و جینگیلیهای تزیینی روی تخت بمونه، با دقت همون اول جمع کنید بذارید یه گوشه! چرا؟ چون هرگزززز شسته نمیشه! از بعد از روز افتتاح هتلها همینجور تکون میدن میندازن روی تخت!
معنیش چیه؟ ملحفهی روی لحاف هم به همین دلیل یکی از آلودهترینهاست! ملحفهی نوی روی بالش ها هم آلوده اس!
این که مردم میرن مسافرت توی هتل برمیگردن کلشون شپش میزنه دلیلش همینه:)
ظاهر رو شیک و گوگولی میکنن و ما میگیم، بهبه!
»ننه هلندی«
@farsitweets
انگری بردز واقعی دیده بودین؟! 😂
دو ساله گنجشک میاد تو لوله بخاریمون خونه میسازه جوجههاش لیز میخورن میوفتن تو پذیرایی. واقعا نیدونم چی کار کنم.
»Paeez«
@farsitweets
تو مثل مردهای عاشق پیشهی داستانهای داستایوفسکی هستی همسرم
»ملیکا«
@farsitweets
آقا جدی فلسفه این موسیقی زنده توی رستوران چیه؟
با آرامش میخوای غذا بخوری بالا سرت دوتا باند گذاشتن با نهایت قدرت آهنگ میخونه و بقیه کف میزنن
مگه عروسیه برادر من؟
کاتسوموتو
@farsitweets
23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنر در قلب درختان بیجان
🔸درختان بیجان پایتخت به بومهای هنری تبدیل شد.
🔸آثار هنری که با حفظ ساختار درختان، زیبایی و جلوهای جدید به فضای شهری بخشیدند.
»FT«
@farsitweets
۳ روزه دارم آهنگ جدید یاس رو گوش میدم، هنوز تموم نشده
»حامدگیلک«
@farsitweets
حس اون یه قاشق آبلیمو توی دستگاه گوارش رو دارم که بعد یک دست کله پاچه خورده میشه. نمیدونم دقیقا چه کاری از دستم برمیاد و چرا اصلا اینجا هستم
»ژنراتور«
@farsitweets
44.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅️فکت
🔴نتایج شش مذاکره تاریخی ایران و آمریکا چه بود؟
🔵فکتپرس را دنبال کنید :
◻@factpress_ir
ببینید دوستان اگه یکی بهتون بدی کرده، خیانت کرده، رهاتون کرده، پولتونو خورده و... لزوما قرار نیست به خاک سیاه بشینه و کارما انتقام شمارو بگیره! اتفاقا ممکنه خیلیم زندگی خوبی رو بعد از شما تجربه کنه.
باید یاد بگیرید هرچیزی که شد، نقطه بذارید، برید سر خط، و زندگیتونو ادامه بدین.
»Amin keshavarz«
@farsitweets
من یه بار نقاشی کشیدم بفرستن برام خیابان آرژانتین برنامه کودک
یکسال تمام منتظر بودم نشون بدن که خونهتکونی سال بعدش پشت کمد تلویزیون پیدا شد :)))
eliot
@farsitweets