در سرخ کردن کوکوسبزی، همه چیز تا ۱۵ ثانیه قبل از برگردوندن کوکو طبیعی به نظر میرسد
»دیکتاتور حانیه«
@farsitweets
توی این دوسال و نیم که کاملا از نزدیک توی هتل و رستوران کار کردم، هرچی دیوار آرزو داشتم از هتل و رستوران فرو ریخته! واقعیتهای صنعت Hospitality
(واژه دقیق فارسیش مهمانداری شاید باشه) خیلی بده!
ننه
@farsitweets
گروه مجازی تشکیل دادم از نوه های خانواده(دختر و پسر۶ تا ۱۸سال). گفتم شماره کارت بدین عمه/خاله جونتون براتون عیدی واریز کنه.
"کلمح البصر" دخترها شماره کارت فرستادن و رو نرخ هم بام چونه میزدن!
پسرها همچنان مقاومت میکنن و نمیدن!
واقعا یک سری خصوصیات ذات هر جنسه و باهاشون زاده میشه🤷🏻♀️
»رویا«
@farsitweets
قبل از نوروز معمولا از چیزهایی مینویسم که در ایام عید بیشتر خریداری میشه.
سیرترشی چیز بدی نیست اما برای سیر چندساله پول اضافه ندید.
اون سیرهایی که میبینید از کرم روشن تا سیاه سیاه میفروشن همه از یک پاتیل در میاد.
فقط درصد جوشوندن با قره قوروت یا شیره و سرکهش متفاوته:)
»Arash ghafari«
@farsitweets
شرقی ترین نقطه اصفهان، آخرین روستای بدون سکنه درمجاورت کویر مرکزی. در سکوتی عمیق . تنها نشسته بودم. مشغول دیدن آسمان بسیار تاریک و در کنارم درختان خرمای کوتاه به بار نشسته . گاهی خرمایی میچیدم و با چای میخوردم . وصف حااش در نوشته نگنجد.
Mohammad
@farsitweets
خبر ازدواج کسی بهم رسید که نوزادیش بغلش کرده بودم🙂🙂🙂
»مودی السلطنه«
@farsitweets
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو فیلم پیشمرگ یه قهرمان ملی خودش رو به آب و آتیش میزنه تا هلیکوپتر ایرانی رو از چنگ دشمن دربیاره، دلم میسوزه که چقدر از دارائیهای ملی ما سال ۱۴۰۱ آسیب دیدن. اونی که دلش میاد به اموال کشورش آسیب بزنه دلش برای مملکتش میسوزه یا اونی که برای اموال کشورش جونشم میده؟
بانوکاشانی
@farsitweets
پدربزرگ پسرم با همه ی مخالفتهای من بهش جوجه هدیه داده
راستش دوس نداشتم کودکم رو "الان" با سوگ مواجه کنم
انتخابم نبود
جوجهه امروز مرده
قبلش کلی درباره کارکرد بدنش و مردن، غیرمستقیم حرف زدیم
وقتی فهمید
اون بهت و حیرتش، نگاهش و گریه های بعدش از یادم نمیره 🥺💔 تو این یه ساعت هی بغض میکنه و بعدش اشک میریزه
کتاب خداحافظ راکون پیر رو قبل ازینکه برم از مهد بیارمش خریدم
وسط خوندن کتاب گریه افتاد.
از بغض و اشک بچه خودمم زدم زیر گریه
آخ بچک من 🥺
»خانوم لوبیا«
@farsitweets
و اگر فرد خوبی پیدا نکردی
تو خوب باش
شاید یکی پیدات کرد🌱
»لاأدري«
@farsitweets