بچه ها دستاورد سالتون رو با هیچکس دیگهای مقایسه نکنین، خیلیا ارتقاء شغلی گرفتن، ازدواج کردن، بیزنس جدید راه انداختن و و و... اما شاید همهی اونها نصف شما برای ادامه دادن تو شرایطی که فقط خودتون میدونید چقدر سخت بوده تلاش نکردن. با خودتون مهربون باشین♥️
يواشكي
@farsitweets
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در یکی از شهرهای ترکیه، دوستان شخصی که سحر مردم رو با طبل بیدار می کنه میخواستن به شوخی اون رو بترسونن اما چنان ترسید که از حال رفت
• ebrahim •
@farsitweets
ساسی سالی یه دونه آهنگ مزخرف میده که همهی کدیها و غربتیها تو مهمونیاشون پلی میکنن.
• مهاجر •
@farsitweets
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنرمندی که با استفاده از پلاستیک و خروجیِ هواکشهای شهری زیبایی میآفریند.
Joshua Harris
• سمکِ عیّار •
@farsitweets
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولید تجهیزات دندانپزشکی و جراحی در پاکستان 🤦♂️🤦♂️
به هیچی رحم نمیکنن
• امیر آریان •
@farsitweets
این مدت سر یه مسالهای خیلی میگم «چرا من؟» بعد حرف مریم میرزاخانی یادم میاد که میگفت وقتی مدال فیلدز رو گرفتم نگفتم چرا من. حالا هم که سرطان گرفتم نمیگم چرا من. ولی خب صبوری زیاد میخواد که بپذیری و باهاش کنار بیای.
•Seashell•
@farsitweets
نمرهی ۱۷ خیلی نمرهی باشخصیت، باوقار و بالغیه. یک میانهروی تلاشگره که داره عدم تعلقش به دنیای مادّی رو فریاد میزنه.
• زبانشناسِ آینده •
@farsitweets
🔻 ترامپ: با پوتین خیلی درباره ایران صحبت کردم
🔹خبرنگار: «رهبران روسیه و ایران فردا به پکن میروند تا در مورد برنامه های هستهای صحبت کنند»
🔸دونالد ترامپ: «خوب شاید آنها در مورد برنامههای غیرهستهای صحبت کنن، شاید اونا در مورد کاهش تنش تسلیحات هستهای صحبت میکنن، من در موردش با رئیس جمهور پوتین خیلی صحبت میکردم، اگر انتخابات ۲۰۲۰ تقلب نمیشد، میتونستیم کاری کنیم.»
•FT•
@farsitweets
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎉 باغراه حضرت زهرا(س) جدیدترین پاتوق جشنهای تهران
🔸️توی ضلع جنوبی امامزاده حسن(ع) در منطقه ۱۷ تهران، جشن بزرگ رمضانی هر شب داره توسط شهرداری تهران برگزار میشه.
🔸️از افطارخونه و شهربازی تا برنامههای شاد فرهنگی در برنامه #مهمونی_شهر
🔸️این جشن از ۲۳ اسفند شروع شده و تا عید فطر ادامه داره.
•Ali•
@farsitweets
یکی از بزرگترین بدی هایی که در حق خودم کردم این بود که توانایی «زود ناراحت شدن و بر خوردن» رو از خودم گرفتم.
• عسل مسل •
@farsitweets