eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
نمره‌ی ۱۷ خیلی نمره‌ی باشخصیت، باوقار و بالغیه. یک میانه‌روی تلاش‌گره که داره عدم تعلقش به دنیای مادّی رو فریاد می‌زنه. • زبان‌شناسِ آینده • @farsitweets
🔻 ترامپ: با پوتین خیلی درباره ایران صحبت کردم 🔹خبرنگار: «رهبران روسیه و ایران فردا به پکن می‌روند تا در مورد برنامه های هسته‌ای صحبت کنند» 🔸دونالد ترامپ: «خوب شاید آنها در مورد برنامه‌های غیرهسته‌ای صحبت کنن، شاید اونا در مورد کاهش تنش تسلیحات هسته‌ای صحبت می‌کنن، من در موردش با رئیس جمهور پوتین خیلی صحبت می‌کردم، اگر انتخابات ۲۰۲۰ تقلب نمی‌شد، میتونستیم کاری کنیم.» •FT• @farsitweets
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎉 باغ‌راه حضرت زهرا(س) جدیدترین پاتوق جشن‌های تهران 🔸️توی ضلع جنوبی امامزاده حسن(ع) در منطقه ۱۷ تهران، جشن بزرگ رمضانی هر شب داره توسط شهرداری تهران برگزار میشه. 🔸️از افطارخونه و شهربازی تا برنامه‌های شاد فرهنگی در برنامه 🔸️این جشن از ۲۳ اسفند شروع شده و تا عید فطر ادامه داره. •Ali• @farsitweets
یکی از بزرگترین بدی هایی که در حق خودم کردم این بود که توانایی «زود ناراحت شدن و بر خوردن» رو از خودم ‌گرفتم. • عسل مسل • @farsitweets
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حادثه در جایگاه سوختی در بهبهان که یه خانم جا اینکه ترمز بگیره، اشتباهی گاز میده و دو نفرو زیر میگیره •May• @farsitweets
الهی خونه‌های مرتب و ترتمیز همه‌تون با همچین وسایلی به هم بریزه :) @farsitweets
شوخی شوخی انقد گرم شد امروز موقع رانندگی شیشه رو دادم پایین. • شارلــوت درونــــته • @farsitweets
یکم از دانشم بهره‌مندتون کنم! 😌 ۲سال پیش تو همین وضع بودم با سبزه گندم، سرچ کردم تو کشاورزی برای فرتیلایزر گندم چی استفاده میکنن، و یکیش گویا آسپرینه. قرص آسپرین رو حل کردم تو آب، روزی چند بار رو سبزه اسپری کردم. تو یک هفته به اندازه ۲ هفته رشد کرد! این دو عکس فاصله فقط یک روز قبل و بعد هستن!!! خلاصه اگه عقبید به سبزه‌هاتون قرص آسپرین بدید! :)) •Faezeh• @farsitweets
آقا داروسازا خیلی گناه دارن پزشک اورژانس میاد از احیای بیمار توییت میکنه دندونپزشک میاد از اندو و فلان میگه داروساز بیچاره چی بگه؟ امروز ناپروکسن ۵۰۰ نداشتیم به بیمار گفتم دوتا ۲۵۰ بخور Greater trochanter @farsitweets
‏من عاشق این سالاد کلم کنار غذام، حتی پول اضافه میدم دو سه تا میگیرم😋 •عمو جغد شاخدار• @farsitweets
این موضوع تو شرکت‌های معروف و بزرگتر خیلی بولده.تو استارتاپ‌های معروف انگار یه گروه سازمان یافته‌ وجود داره که دستاوردها و توانایی‌هایی شمارو نمیبینن و صرفا به خاطر اینکه آشنای فلان شخص یا مدیر مارکتینگ و روابط عمومی فلان شرکت هستید استخدامتون میکنن. •Mahdi• @farsitweets