3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حادثه در جایگاه سوختی در بهبهان که یه خانم جا اینکه ترمز بگیره، اشتباهی گاز میده و دو نفرو زیر میگیره
•May•
@farsitweets
الهی خونههای مرتب و ترتمیز همهتون با همچین وسایلی به هم بریزه :)
@farsitweets
شوخی شوخی انقد گرم شد امروز موقع رانندگی شیشه رو دادم پایین.
• شارلــوت درونــــته •
@farsitweets
یکم از دانشم بهرهمندتون کنم! 😌
۲سال پیش تو همین وضع بودم با سبزه گندم، سرچ کردم تو کشاورزی برای فرتیلایزر گندم چی استفاده میکنن، و یکیش گویا آسپرینه.
قرص آسپرین رو حل کردم تو آب، روزی چند بار رو سبزه اسپری کردم. تو یک هفته به اندازه ۲ هفته رشد کرد!
این دو عکس فاصله فقط یک روز قبل و بعد هستن!!!
خلاصه اگه عقبید به سبزههاتون قرص آسپرین بدید! :))
•Faezeh•
@farsitweets
آقا داروسازا خیلی گناه دارن
پزشک اورژانس میاد از احیای بیمار توییت میکنه
دندونپزشک میاد از اندو و فلان میگه
داروساز بیچاره چی بگه؟
امروز ناپروکسن ۵۰۰ نداشتیم به بیمار گفتم دوتا ۲۵۰ بخور
Greater trochanter
@farsitweets
من عاشق این سالاد کلم کنار غذام، حتی پول اضافه میدم دو سه تا میگیرم😋
•عمو جغد شاخدار•
@farsitweets
این موضوع تو شرکتهای معروف و بزرگتر خیلی بولده.تو استارتاپهای معروف انگار یه گروه سازمان یافته وجود داره که دستاوردها و تواناییهایی شمارو نمیبینن و صرفا به خاطر اینکه آشنای فلان شخص یا مدیر مارکتینگ و روابط عمومی فلان شرکت هستید استخدامتون میکنن.
•Mahdi•
@farsitweets
سرصبحی راننده حرف قشنگی زد، گفت؛
"خانم آدم باید عمرش رو برای آدمهای شیش دُنگ زندگیش بذاره، آدمای نصف و نیمه جون و توان زندگی کردن رو ازت میگیرند، دائم تو برزخ خواسته شدن و نخواسته شدن نگهت میدارن"
و این به حقترین حرفی بود که چند اخیر شنیدم
•سمیرا عالمپناه•
@farsitweets
عاشق خرید های کوچولو کوچولو ام
مثلا خرید یه مدادِ آبی،یه جوراب راه راه، یه کش مو،یه نمایشنامه،یه بسته توت فرنگی،چندتا آفتابگردون برا روی میزو...
خریدای کوچیک آدمو زنده نگه میدارن
• کاتالین •
@farsitweets