eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
یکم از دانشم بهره‌مندتون کنم! 😌 ۲سال پیش تو همین وضع بودم با سبزه گندم، سرچ کردم تو کشاورزی برای فرتیلایزر گندم چی استفاده میکنن، و یکیش گویا آسپرینه. قرص آسپرین رو حل کردم تو آب، روزی چند بار رو سبزه اسپری کردم. تو یک هفته به اندازه ۲ هفته رشد کرد! این دو عکس فاصله فقط یک روز قبل و بعد هستن!!! خلاصه اگه عقبید به سبزه‌هاتون قرص آسپرین بدید! :)) •Faezeh• @farsitweets
آقا داروسازا خیلی گناه دارن پزشک اورژانس میاد از احیای بیمار توییت میکنه دندونپزشک میاد از اندو و فلان میگه داروساز بیچاره چی بگه؟ امروز ناپروکسن ۵۰۰ نداشتیم به بیمار گفتم دوتا ۲۵۰ بخور Greater trochanter @farsitweets
‏من عاشق این سالاد کلم کنار غذام، حتی پول اضافه میدم دو سه تا میگیرم😋 •عمو جغد شاخدار• @farsitweets
این موضوع تو شرکت‌های معروف و بزرگتر خیلی بولده.تو استارتاپ‌های معروف انگار یه گروه سازمان یافته‌ وجود داره که دستاوردها و توانایی‌هایی شمارو نمیبینن و صرفا به خاطر اینکه آشنای فلان شخص یا مدیر مارکتینگ و روابط عمومی فلان شرکت هستید استخدامتون میکنن. •Mahdi• @farsitweets
‏سرصبحی راننده حرف قشنگی زد، گفت؛ "خانم آدم باید عمرش رو برای آدم‌های شیش دُنگ زندگیش بذاره، آدمای نصف و نیمه جون و توان زندگی کردن رو ازت می‌گیرند، دائم تو برزخ خواسته شدن و نخواسته شدن نگهت میدارن" و این به حق‌ترین حرفی بود که چند اخیر شنیدم •سمیرا عالم‌پناه• @farsitweets
بچه‌ام از دو زاویه نقاشی کشیده. titi... @farsitweets
عاشق خرید های کوچولو کوچولو ام مثلا خرید یه مدادِ آبی،یه جوراب راه راه، یه کش مو،یه نمایشنامه،یه بسته توت فرنگی،چندتا آفتابگردون برا روی میزو... خریدای کوچیک آدمو زنده نگه می‌دارن • کاتالین • @farsitweets
یه زمانی بانکها از برج ۱۱ تا برج ۳ سال بعد وام نمیدادن و میگفتن بخشنامه نیومده ولی الان تو نیم ساعت میتونی وام بگیری حتی یه هفته مونده به عید. پیانیست @farsitweets
‏آن‌چه بیش از عشق، می‌تواند تضمینی برای ازدواج باشد، این است که دو طرف، ظرفیت تحمل نفرت نسبت به یکدیگر را داشته باشند. »روانکاری« @farsitweets
چند روز پیش رفته بودم کارشناسی رنگ و فنی خودرو، یه چیز جالب دیدم، تو اون محیط غالبا مردونه و بین اون همه مرد یه خانم هم ماشینارو کارشناسی می کرد. حقیقتا از ته دلم نگرانش شدم • کتابشاه سوم • @farsitweets
ی روز بیمارمو ویزیت کردم، بعدش رفتم از آبدارخونه چای بیارم...دیدم همون مریض تو ازمایشگاه نشسته منتظر خونگیریه، یه‌کم جلوتر دیدم تو بخش پوست منتظره نوبت لیزرشه لعنتیا دیگه شبیه هم نیستید، انقدر عملا یکی شده که کپی همید »Somi« @farsitweets