سرصبحی راننده حرف قشنگی زد، گفت؛
"خانم آدم باید عمرش رو برای آدمهای شیش دُنگ زندگیش بذاره، آدمای نصف و نیمه جون و توان زندگی کردن رو ازت میگیرند، دائم تو برزخ خواسته شدن و نخواسته شدن نگهت میدارن"
و این به حقترین حرفی بود که چند اخیر شنیدم
•سمیرا عالمپناه•
@farsitweets
عاشق خرید های کوچولو کوچولو ام
مثلا خرید یه مدادِ آبی،یه جوراب راه راه، یه کش مو،یه نمایشنامه،یه بسته توت فرنگی،چندتا آفتابگردون برا روی میزو...
خریدای کوچیک آدمو زنده نگه میدارن
• کاتالین •
@farsitweets
یه زمانی بانکها از برج ۱۱ تا برج ۳ سال بعد وام نمیدادن و میگفتن بخشنامه نیومده ولی الان تو نیم ساعت میتونی وام بگیری حتی یه هفته مونده به عید.
پیانیست
@farsitweets
آنچه بیش از عشق، میتواند تضمینی برای ازدواج باشد، این است که دو طرف، ظرفیت تحمل نفرت نسبت به یکدیگر را داشته باشند.
»روانکاری«
@farsitweets
چند روز پیش رفته بودم کارشناسی رنگ و فنی خودرو، یه چیز جالب دیدم، تو اون محیط غالبا مردونه و بین اون همه مرد یه خانم هم ماشینارو کارشناسی می کرد.
حقیقتا از ته دلم نگرانش شدم
• کتابشاه سوم •
@farsitweets
ی روز بیمارمو ویزیت کردم، بعدش رفتم از آبدارخونه چای بیارم...دیدم همون مریض تو ازمایشگاه نشسته منتظر خونگیریه، یهکم جلوتر دیدم تو بخش پوست منتظره نوبت لیزرشه
لعنتیا دیگه شبیه هم نیستید، انقدر عملا یکی شده که کپی همید
»Somi«
@farsitweets
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا خدا منو به این دنیا آورده؟!!!
آقای موزون جواب میده
Avvab133
@farsitweets
یکی بود میگفت من ۱۶ ساله که از A میرم، بهش گفتن چرا؟ گفت چون یک رفیق دارم که ۱۶ ساله از در B میره :)
»Mohammad Zarchi«
@farsitweets
امروز یه خانوم مسنی بارها اشتباهی شماره منو گرفت ، اخر سر گفتم چه شماره ای رو می گیرین؟ گفت شماره پسرمه!فهمیدم یه رقم شماره اش با مال من فرق داره ! گفتم بهش ! و باز دیدم زنگ زد! خلاصه گفتم اینجور نمی شه! زنگ زدم به پسرش احوال پرسی کردیم و گفتم مامانت کار داره! زنگ بزن بهش! 😬
Fatima
@farsitweets
شیراز، عمارت شمسالملوک، قبل و بعد از مرمت
عکاس: حمیدرضا جهانبکام
»محمد کلهر«
@farsitweets