صف "آجیل تواضع" تهران جا برای سوزن انداختن نداره، ولی براندازهای لمیده تو کانادا و واشنگتن هنوز دارن از «بازارهای خلوت» و «ناامیدی مردم» چرتوپرت میبافن! وقتی از کف میدون بیخبری، تحلیلهات هم به درد زبالهدونی میخوره!
روزنامهنگار
@farsitweets
تهران کمی لرزید
🔹ساعاتی پیش ۲ زمین لرزه به بزرگی ۳ و ۳.۳ ریشتر در عمق ۹ و ۸ کیلومتری زمین در جوادآباد تهران رخ داده است.
»FT«
@farsitweets
باور می کنید ایشون وزیر کابینه کاناداست؟
عمر الغبرا(Omar Alghabra)، وزیر راه و ترابری کانادا هستن
»Robert«
@farsitweets
خیالتون رو راحت کنم: از هر سطحی از زبان انگلیسی که هستین اگه ۲۵۰ ساعت درس بخونین یه سطح میاین بالاتر.
منبع: کمبریج
@farsitweets
چرا ۲ تا آسنترا ۵۰ رو میشه جای آسنترای ۱۰۰ خورد ولی ۲ تا ویتامین B6 رو نمیشه جای B12 خورد؟ اگه این مافیای دارو نیس پس چیه؟
»شیمبله«
@farsitweets
آدمهای چرب زبون خطرناک ترین موجودات کره خاکی هستن، دلشون کیلومترهابا زبونشون فاصله داره....
»Elham«
@farsitweets
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قلبم گرم شد اصا...
*sobhan*
@farsitweets
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عالی بود 😂
ولی جدای از شوخی عجب چیزیه این دعای سحر، اونم با این صدا واقعا هوش از سر آدم میبره...
*صابر*
@farsitweets
در رابطه با سریال معاویه بگم فیلم ، فیلمه عزیزان سریال تاریخی یعنی دروغ و تحریف
کسیکه دنبال حقیقت میگرده باید کتاب بخونه نه اینکه سریال و فیلم ببینه
*Rezaali*
@farsitweets