دیشب برف خوبی تو ارتفاعات تهران اومده و از شدت بوران و سرما همه تجهیزات ایستگاه هفت توچال و پیست اسکی توچال اینجوری یخ زده
• 🌳 Hadi •
@farsitweets
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نگاه نکن الان ایفون ۱۶ داره یه زمانی این بود تیپاش 👀
• Saghi •
@farsitweets
دیشب رفتیم کافه، شوهرم رفت از میز بغلی یه پاکت گل که جا مونده بود از نفر قبلی هارو آورد سر میز و من برداشتم گذاشتم زیر میز گفتم میبرم خونه، شوهرم گفت: اگر برگشتن دنبال گلشون چی؟ گفتم میدم بهشون دیگه..
بعد مسئول کافه اومد گفت: ببخشید این گل ها برای تزئین میز هست بذارید سر جاش لطفاً😂
》بنده ناموزون《
@farsitweets
فامیل عزیز توروخدا تو غذا پختن کمی خلاقیت به خرج بدین فقط سه روز گذشته و صدا مرغ میدم🙏🏻
》مآحی《
@farsitweets
یه خانومی مهمون این برنامههه بود
تعریف میکرد دخترم تو حمام بود
دزد اومد توخونه
دزد در حمام رو قفل کرد
وسایل و دزدید و آخرسر خونه رو آتش زد
دختر منم داخل حمام حبس شده بود و از دنیا رفت
بعضی ها چقدر حروم لقمه و بیشرف هستن
دزدی کردی دیگه چرا خونه رو آتش میزنی و مردم و زجرکش میکنی!
مِـهـران
@farsitweets
یکی از مراجعانم(۱۱ ساله) كه تقريبا یک ساله بهدلیل تنگدستی خانواده با تصمیم خودم کاملا رایگان تحت نظرمه، پدرش امروز براى تعمير آبگرمکن اومد خونهم و برای ۲۰ دقيقه كار ازم ۹ هزار لير پول گرفت، حلالش باشه نوش جونش
اما چون مبلغ يكم برام عجيب بود بعد رفتنش زنگ زدم از دو جا پرسیدم و همونطور که فکر میکردم اونها برای اینکار نهایتا نصف اين مبلغ رو ازم خواستن …
الآن خیلی ناراحتم که چرا این از من دوبرابر گرفت، واسه پولش نهها واسهی خودم ناراحتم، امیدوارم زود بتونم باهاش کناربیام
》 روانی《
@farsitweets