باباعه با دختر کوچولوش اومد داروخونه :) دختره بهونه گرفت که من ویتامین سی جوشان میخوام ، باباعه نه گذاشت نه برداشت گفت دخترِ بابا اینا داروهاشون آشغاله میریم سمت خودمون میخرم برات🙂🙂🙂🙂
خب نامرد اون بچه تو ذهنش میمونه تا ابد از ما خرید نمیکنه😂
حالا خودش نسخه شو از ما گرفت :))
*کاربَُر(د) بیزاکودیل*
@farsitweets
یکی برگشت گفت پارسال میخواستم بیام پیش شما عمل کنم شرایط جور نشد ۶۰ تومن پولمو دادم طلا خریدم الان شده ۱۴۰ تومن. میخوام برم پیش یک دکتر معروف تر عمل کنم :|
*The 52 Hz Whale 🐳*
@farsitweets
من پنج سالم بود برادرم هفت سالش بود آب انجیر درست کرد جلوی در خونه میفروخت با پولش برای من اسباببازی خرید، همه همسایههامون میخریدن ازش:)))
*باهار*
@farsitweets
حتی آشغالترین مارک سیگار باید پاکتی حداقل ۵۰۰ هزار تومن بشه تا هیچ انسان زبالهای توان خرید چنین نجاست مضری رو نداشته باشه.
• کاوِندیش 🍯 •
@farsitweets
هرجور حساب کنیم این وسط یا تو داری چرت میگی یا رفیقت یا زیردستاش
*سردمدار*
@farsitweets
بهش میگم وقتی بچه میگه «نه»، لطفا دیگه بوسش نکنید یا بغلش نکنید و بذاریدش زمین. میگه آخه دوسش دارم. میگم میفهمم ولی بهتره احترام بزاریم دیگه. میگه آخه بچه دو ساله چی میفهمه؟
عجب 🤔🤔🤔🤔
*مهشید جهانگرد*
@farsitweets
تو این ۲۴ ساعتی که خونه تنها بودم فهمیدم اینایی که تنهایی زندگی میکنن واقعا کارشون سخته، فک کن هم سرکار بری، هم غذا بپزی،هم جارو بزنی و ظرف بشوری و هزارتا کار دیگه،
*Mr.goosh*
@farsitweets
عمان حریف تیم فوتبال ساحلی ایران در فینال شد
🔹در دومین دیدار نیمه نهایی یازدهمین دوره جام ملتهای فوتبال ساحلی آسیا، عمان با نتیجه 3 بر 2 برابر ژاپن به برتری رسید و به فینال راه یافت. بدین ترتیب تیم کشورمان که امروز 6 بر صفر عربستان را شکست داد از ساعت 17 فردا (یکشنبه) در دیدار نهایی به مصاف عمان خواهد رفت.
•FT•
@farsitweets
یه استرسی دارم؛ انگار پیک شادی رو حل نکردم و ۱۳ فروردینه.
•callmepumpkin•
@farsitweets
رفتم آرایشگاه آرایشگر بهم گفت خیار رنده کن توی سس مایونز با یه قاشق چایخوری روغن زیتون قاطی کن بزن به موهات موخوره هات خوب میشه. برای پوستت هم زرد چوبه و تخم مرغ و ماست رو خوب هم بزن و هر روز صبح بزن روی صورتت. قشنگ معلوم بود روح یه آشپز توی بدن یه آرایشگر گیر افتاده.
• ناکاما •
@farsitweets
یک نفری میگفت «کمالگرایی» برای اینکه اسم یک ناهنجاری باشه زیادی شیکه.
باید اسمش رو میذاشتند «کند ذهنی در درک محدودیتها» تا افراد مبتلا راحتتر به سمت تغییر حرکت کنند.
•Pooyan Vahidi•
@farsitweets