تو مترو دیدید میگن جوراب نانو سه تا ۵۰ تومن؟
این سری یارو میگفت جوراب با هوش مصنوعی ۳ تا ۵۰ تومن.
بهش گفتم دقیقا هوش مصنوعیش چیکار میکنه؟
گفت هر وقت کثیف بشه جوراب بو میگیره.
کاتسوموتو
@farsitweets
روزنامه تلگراف از قول یک مقام ایرانی:
🔹 در صورت حمله آمریکا، تهران یک پایگاه دریایی مشترک انگلیس و آمریکا در اقیانوس هند را هدف قرار خواهد داد
🔹 روزنامه تلگراف با استناد به اظهارات یک مقام ایرانی ادعا کرد که تهران در صورت حمله آمریکا، یک پایگاه دریایی مشترک بریتانیا و آمریکا در اقیانوس هند را هدف قرار خواهد داد.
»انتخاب«
@farsitweets
بعد از حدود ۳ دهه، بالاخره کلاس جدیدی از آنتیبیوتیکها معرفی شد! کلاس جدیدی که اسمش را گذاشتن lariocidin و میتونه تو درمان باکتریهای مقاوم به آنتیبیوتیک به دادمون برسه.
پ.ن: سالی ~۴/۵ میلیون نفر به خاطر عفونت باکتری های مقاوم به آنتیبیوتیک میمیرن!
»Blue Jack«
@farsitweets
شما ممکنه شوهرتون میلیونها تومن خرج کنه و برید مسافرت تا خوش بگذره بهتون اما وسط مرکز خرید یهو جوش بیاره و به بچه بگه برو گم شو. شما بهش تذکر بدید که درست صحبت کن و سر شما هم داد بزنه به تو چه!
من دقیقا نمیدونم خوشبختی چجوریه ولی به گمونم باید یه جریان پیوسته و دائمی باشه
»هاویشام«
@farsitweets
بنظرم یاد دادن هکسره به مردم بیفایدهست. من اصلا یادم نمیاد همچین چیزی رو بهم یاد بدن.
اگه آیکیوت بالا باشه، خود به خود بلدی. اگه نیست هم دیگه کاریش نمیشه کرد.
»Kevin«
@farsitweets
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بارها آدم هایی مثل راننده اون ماشین قرمزه اومدن تو زندگیم
امیدوارم هیچکس تجربش نکنه
»SaRa«
@farsitweets
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصاحبه هادی چوپان با یک خبرنگار آمریکایی در مورد خانواده ایرانی
»نادر علیزاده«
@farsitweets
کاش میشد ادم بدون تلاش خاصی دیده بشه. بدون داد زدن شنیده بشه. بدون اینکه ناپدید بشه کسی دلتنگش بشه. بدون اینکه ثابت کنه، کافی باشه. بدون توضیح اضافی فهمیده بشه. بدون شرایط سخت خواسته بشه
»دیکتاتور حانیه«
@farsitweets
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازاریابی ارزون و کاربردی رو باید از چینی ها یاد بگیریم ...
ما کلی محصولات خوب و باکیفیت داریم ولی متاسفانه به خاطر نداشتن خلاقیت در بازیابی شکست میخورن
احمد قصری
@farsitweets
به عنوان یکی که توی نوجوانی بسیار بسیار با پدر و مادرم کلنجار داشتم و نق میزدم و طلبکار بودم، مهمترین تغییر بعد از سی سالگیم این بود که به این نتیجه رسیدم که حتی اگر خرِ پدر و مادرم هم باشم، جبران زحمتاشون و مرامشون نیست.
»Navid«
@farsitweets
و در آخر
همین که تو
راضی به رنج و اندوه من شدی،
من جواب تمام سوالهایم را گرفتم...
»زهره«
@farsitweets