eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم بی‌دین و ایمون شدن. مردم: *ایران‌دخت* @farsitweets
الان که بازارش داغه ‏این عکس را کارتونی بکنید ببینیم چجوری میشه؟🤭 *jafar* @farsitweets
انقد پیر هستین؟ *ali* @farsitweets
607.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونستید که ارزش سهام استارباکس در دو سال اخیر ۳۱ درصد ریزش کرده و ۱۲ میلیارد دلار این برند صهیونیستی خسارت دیده؟ نکته قابل توجه اینکه نفرت از اسراییل و یهودیت مختص ایران نیست هر انسان آزاده ای با تمام وجود از اسراییل متنفره و ابن ریشه در تجربه همزیستی مردم دنیا با یهودی‌ها داره حمایت هنرمندان بین‌المللی از "کمپین بایکوت" محصولات اسرائیلی رو ببینید: *hamid* @farsitweets
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدم میاد از اونایی که میگن همینجوری نباید به بزرگ‌ترها احترام گذاشت یا اونایی که می‌گن دوست ندارم با فامیل معاشرت داشته باشم و ... واقعا فرهنگمون یکی از بهترین فرهنگ های دنیاست »سِد ساسان« @farsitweets
بدون نیاز به توضیح؛ »Araz« @farsitweets
داشتم ایمیلم رو چک میکردم. در واقع من اصلا کاری با ایمیل ندارم، چک کردم که بیام بگم داشتم ایمیلم رو چک میکردم. با کلاس به نظر میرسه. »NasehMohi« @farsitweets
تو مهمونی دیشب بحث در مورد این بود بچه ها چه شغلی رو دوست دارن که بچم گفت من بزرگ شدم میخام مامان بشم بعد اشاره کرده به من که نه مث تو! یه مامانی که بچه شو از صبح ول نمیکنه بره سرکار تا شب! بعد من حقوقمو خرج همین بچه ها میکنم تا توی جمع بهم حس یه مادر بد و ناکافی رو بدن!عصبانی ام »گوپی« @farsitweets
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اگر اینو داشتم آدم شادتری بودم 🥲🥲 アッシャー @farsitweets
+شدیدترین نوع خیانت، بنظرم خیانت در امانته _یعنی چی؟! +یعنی اینکه نقطه ضعف هات و ترس هاتو به یکی نشون بدی، و اون از همون نقاط علیهت استفاده کنه… »وسط گرا« @farsitweets
واکنش یحیی به احضار افشین پیروانی به کمیته انضباطی: 🔹 بنده در مصاحبه‌ام تاکید کردم که این موضوع ربطی به آقای افشین پیروانی ندارد و نمی‌دانم چرا ایشان احضار شده است، در حالی که تیم‌شان بازی دارد. 🔹 از همه هواداران محترم پرسپولیس، افشین عزیز و باشگاه پرسپولیس بابت حاشیه‌ای که ایجاد شده صمیمانه عذر می‌خواهم. 🔹 موضوع مربوط به دوره اول مربیگری‌ام در پرسپولیس بوده و من هم‌ در برنامه گفتم که زیربار نرفتم. سرپرست وقت هم نقشی نداشت و من کلا اشتباها اسم سرپرست را بردم. 🔹فدراسیون هم دنبال بررسی موضوع است. مشکلی نیست. می‌روم و شفاف توضیح می‌دهم اما اجازه سواستفاده هم به برخی جریان سازی ها نخواهم داد. »FT« @farsitweets
باور کنید بیرون هیچ خبری نیست، بچسبید به اونی که الان تو این شرایط کنارتونه، بحنگید، بمونید، بسازید و در آخر برسید به هم؛ دوره خیلی چیزا دیگه تموم شده. »iamzahra« @farsitweets