eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
یه ویدئوی طنز دیدم خیلی به فکر فرو رفتم میگفت بر خلاف تصور عموم، تفکرات فمنیستی قدمت زیادی ندارن و به نسبت بخوایم بگیم، به تازگی بوجود اومدن دقیق تر بخوام بگم از وقتی که تو اداره‌ها کولرگازی نصب شد و کارا اداری شد، همه خواهان برابری حقوق شدن😂😂😂🤦🏻‍♂️ *ایمان* @farsitweets
این خوب بود به نظرم👌😉 *jafar* @farsitweets
برای صبحونه عید فطر ‏کدومش رو بیشتر دوست داری؟؟ *ناهید* @farsitweets
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با دیدن این ویدئو قلبت گرم میشه❤️‍🩹 *hadi* @farsitweets
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پدر قهرمانی ابدی دختر و دختر معشوقه ی همیشگی پدره😢🌸❤️ نفرین به توهمات و تفکراتی که نسل ما دهه شصتی ها و دهه هفتادی هارو از تشکیل خانواده و درک لذت خانواده داشتن پس زدند... شما دهه هشتادی ها و دهه نودی ها اینطور نباشید و خداروشکر اینطور نیستید. زود تشکیل خانواده بدید و زندگی واقعی داشته باشید... در آستانه ی پیری @farsitweets
بدترین سفارشی که تو زندگیم گرفتم سفارش لته امروز بود یه خانوم با لباسای مشکی خیلی اروم سفارش لته شو بهم داد و خواست بیرون بر باشه وقتی لیوان مشکی رو ورداشتم گفت میشه از اون لیوان صورتیه بزارید؟گفتم صورتیه ‌واسه کاپوچینوعه ها گفت پس هیچی اخه دخترم خیلی صورتی دوس داشت و زد زیرگریه ‏پ ن: لته نوشیدنی مورد علاقه دختر تازه از دست داده اش بود *گلبرگ* @farsitweets
تهش مى رسيم به حرف نزار قبانى: «هركس به اندازه ای كه دوستت دارد تورا مى بیند، تلاش بيهوده نكن.» *hajhossein* @farsitweets
بعد از این همه گفتن، دیگه قضیه هکسره آموزشی نیست. کسی که همچنان غلط داره، با احترام، کودنه. *اگنس‌گِرِی* @farsitweets
_امیرالمؤمنین(ع): از لغزش دیگران خوشحال مباش؛ زیرا نمیدانی روزگار با تو چه خواهد کرد… 👤رقیه ✈️ @farsitweets
واسه یه بچه سرم و اپوتل نوشتم تو اتاق بودم یهویی باباش اومد گفت بچمو کشتین گفتم چی شده گفت هرچی تو سرم بوده حال بچمو بد کرده رفتم بالا سرش دیدم اصن هنوز آنژیوکتشو هم نزدن پرستار میگه دکتر بخدا بچش داره فیلم بازی میکنه خودشو زده به خواب که سرم نزنه *vsol* @farsitweets
۲۰ سال از نسخه اول بازی گاد آف وار گذشته، خدایا من دیگه بیشتر از این نمی‌خوام پیر بشم :( *بِل‌مونت* @farsitweets