ماشین رو تو یه خیابون شلوغ تو یه جای خیلی خیلی تنگ پارک کردم
یه آقایی هی بهم فرمون داد و گفت نه نترس بیا جات خوبه کسی نمیزنتت بابا
آها آها بچسبون
دو ثانیه بعد خودش اومد بره، زد بهم:)))))))))))))))))))
》يواشكي هاي يك زن 《
@farsitweets
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باد باعث شعلهورشدن پراکندۀ آتش در بندر شهید رجایی شد
سخنگوی مدیریت بحران کشور گفته فرآیند مدیریت حادثه از وضعیت ملی به استانی تغییر کرده است.
》FT《
@farsitweets
زنگ زدم به یکی از دوستای زمان سربازی که بوشهریه، حالشو پرسیدم و تسلیت گفتم
اونم گفت: ممنونم، ولی فاصله بوشهر تا بندرعباس به اندازهی فاصله تهران تا مشهده:)))
》آری《
@farsitweets
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلم جدید هم بنظر از زاویه پشتی سوله نزدیک مرکز انفجار است که به خوبی مشخص است تحت چه موج انفجاری شدیدی قرار میگیرد. (از ثانیه ۰۰:۲۵)
》FT《
@farsitweets
یه کارگری داشتم به اسم احمد
یه روز دیدم تو کارگاه بوی دود میاد، سریع گشتیم دیدیم سیم یه پریز اتصالی کرده نزدیک بود آتیش بگیره
گفتم: احمد، سریع اسپند دود کن
نیمساعت دیگه دیدم باز بوی دود میاد
رفتم دیدم این اسکل اسپند سوخته رو ریخته رو خاکارهها، زغالش داره زندگی مارو بفنا میده
》علی هدیه لو《
@farsitweets
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سطح اطلاعات عمومی بازیگر و فوتبالیست کشور رو ببینید
گلزار هر چی کمک میکنه بازم نمیتونن بگن
*Sep*
@farsitweets
🔴 اطلاعیه کمیته بررسی علل حادثه آتشسوزی در بندر شهید رجایی
قصور در رعایت اصول ایمنی و پدافند غیرعامل محرز شده است
خلافاظهاری در برخی موارد وجود داشته و دستگاههای امنیتی و قضایی با جدیت در پی شناسایی خاطیان هستند
باسمه تعالی
🔹ضمن عرض تسلیت بابت وقوع این حادثه تأسفبار، به اطلاع هموطنان گرامی میرساند کمیته بررسی علل حادثه آتشسوزی در بندر شهید رجایی پس از برگزاری چندین جلسه با حضور کارشناسان و متخصصان، نتایج اولیه را به شرح زیر اعلام میکند:
۱- قصور در رعایت اصول ایمنی و پدافند غیرعامل محرز شده است.
۲- خلافاظهاری در برخی موارد وجود داشته و دستگاههای امنیتی و قضایی با جدیت در پی شناسایی خاطیان هستند.
۳- علتیابی قطعی این حادثه مستلزم بررسی کامل و همهجانبه ابعاد مختلف آن است که به دلیل الزامات کارشناسی، نیازمند طی شدن فرایندهای فنی و آزمایشگاهی است؛ اگرچه بدون فوت وقت مراحل اجرایی آن دنبال خواهد شد و در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
👈به هموطنان عزیز اطمینان داده میشود که با همه مقصران این حادثه بدون هیچگونه اغماض برخورد خواهد شد؛ لذا درخواست میشود اخبار مربوط به علت حادثه را تنها از این کمیته که به ریاست استاندار هرمزگان تشکیل شده است، دنبال بفرمایند.
»FT«
@farsitweets
چرا راننده های اسنپ از ۲ کوچه اونور تر میزنن رسیدن به مبدأ و راننده منتظر شماست و پیام میدن من رسیدم؟
خو کجا رسیدی؟
وقتی به من میرسه که زده راننده از ۲ دقیقه قبل منتظر شماست !!!
امتیاز داره براشون اگه منتظر بمونن ؟
*فاشِگُل*
@farsitweets
🔹 استاندار هرمزگان:نزدیک ۲۲ نفر مفقودی داریم و جسد ۲۲ نفر هم قابل شناسایی نیست
*FT*
@farsitweets