میگم کسی اسم ننه ترامپو نمیدونه؟
اینهمه تو کشور دعانویس داریم دست به دس هم بدن یه طلسم بنویسن براش هرچی ما میگیم قبول کنه دیگه 😂
》فِ•قاف《
@farsitweets
ضروریست متخصصین در مورد نقش غنی سازی اورانیوم در اموری همچون پزشکی و کشاورزی برای عموم مردم بیشتر توضیح دهند تا مشخص شود اورانیوم غنی شده صرفا برای ساخت سلاح اتمی یا حتی، تولید برق اتمی کاربرد ندارد و نیازهای درمانی، کشاورزی و غدایی کشور را نیز تامین می کند.
👤 امیرعلی
✈️ @farsitweets
عراقچی فردا صبح به رم می رود
عراقچی هماکنون در گفتگوی ویژه خبری: ۶ صبح فردا همراه همکارانم عازم رم هستیم
*FT*
@farsitweets
عراقچی: ایران اگر می خواست سراغ سلاح هسته ای برود تا حالا رفته بود چون توانایی اش را داریم اما اراده آن را نه
وزیر امور خارجه در گفتگوی ویژه خبری:
🔹ما در عمل ثابت کردیم دنبال سلاح هسته ای نیستیم
🔹ما را تحت فصل ۷ بردند اما ما سراغ سلاح هسته ای نرفتیم
🔹ما اهل این نیستیم که از حق خود و آیندگان بگذریم
🔹اصلا ممکن نیست تاسیسات غنی سازی ما جمع شود. این یک فناوری بومی است
*FT*
@farsitweets
یه امکانی هست تو ChatGPT که اگه یه موضوعی رو خیلی پیچیده توضیح داد که متوجه نشدین میتونین بهش بگین فرض کن من یه بچه هفت هشت ساله هستم، خیلی سادهتر بهتون توضیح میده. اگه بازم متوجه نشدین بهش بگین فرض کن من برنامه عشق ابدی رو نگاه میکنم.
》امیردونالد ترامپنژاد《
@farsitweets
من یه قورباغه رو جلوی در پارکینگ زیر کردم و فرداش که رفتم بیرون هنوز همونجا له و زنده بود، بعد واسه کم کردن عذاب وجدانم دوباره زیرش کردم که بمیره
و یک ماهه این کابوسمه 😭😭😭
》ماری ترز والتر《
@farsitweets
وقتی امتحان هدیههای آسمان داری و میخوای درسنخونی و راه پیچوندن رو هم خوب بلدی
》بیات《
@farsitweets
فکر کنم دیگه حق دارم بعد از چند سال انگلوک کردن انواع و اقسام AI و ابزارهاش و انتخاب این کار به عنوان شغل بگم که دهن هممون سرویسه!
مهم نیست تخصصتون چیه، AI یَک یَک هممون رو از هر جایی که هستیم میکشه بیرون و با یه لگد از چرخه خارجمون میکنه
پس زودتر بچسبید بهش احتمالا کمتر زخمی بشید.
👤diego
✈️ @farsitweets
بچههام گفتن مامان میخوایم بهت یه رازی رو بگیم. آقای موسوی میخواد با معلم پیش دبستانی ازدواج کنه. گفتم خوب اگه رازه شما از کجا میدونید؟ گفتن بردیا بهمون گفته. آخه دوست صمیمیمونه. تازه همه بچهها هم میدونن. ولی نباید به هیچکس بگیم. چون این یه رازه. تو هم به کسی نگو.🤐
》دنریس تارگرین《
@farsitweets
یه مشت پسربچه سرکوچه هر کی رد میشد رو صدا میزدن و میگفتن خوشتیپ و هرهر میخندیدن، من رد شدم یکیشون گفت ساکت این خیلی گندهس
:))))
》منطقه ۵۱《
@farsitweets