فکر کنم دیگه حق دارم بعد از چند سال انگلوک کردن انواع و اقسام AI و ابزارهاش و انتخاب این کار به عنوان شغل بگم که دهن هممون سرویسه!
مهم نیست تخصصتون چیه، AI یَک یَک هممون رو از هر جایی که هستیم میکشه بیرون و با یه لگد از چرخه خارجمون میکنه
پس زودتر بچسبید بهش احتمالا کمتر زخمی بشید.
👤diego
✈️ @farsitweets
بچههام گفتن مامان میخوایم بهت یه رازی رو بگیم. آقای موسوی میخواد با معلم پیش دبستانی ازدواج کنه. گفتم خوب اگه رازه شما از کجا میدونید؟ گفتن بردیا بهمون گفته. آخه دوست صمیمیمونه. تازه همه بچهها هم میدونن. ولی نباید به هیچکس بگیم. چون این یه رازه. تو هم به کسی نگو.🤐
》دنریس تارگرین《
@farsitweets
یه مشت پسربچه سرکوچه هر کی رد میشد رو صدا میزدن و میگفتن خوشتیپ و هرهر میخندیدن، من رد شدم یکیشون گفت ساکت این خیلی گندهس
:))))
》منطقه ۵۱《
@farsitweets
میذارم نیشم بزنه
شاید این دیگه همون عنکبوتی باشه که قراره با نیشش تبدیل به مردعنکبوتی شم
》چندلر فوکین شلبی《
@farsitweets
آمریکا: گفتوگوها با ایران میتواند موفقیتآمیز باشد
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا:
آمریکا معتقد است که گفتوگوهای هستهای با ایران میتواند موفقیتآمیز باشد.
اگر آمریکا فکر نمیکرد که احتمالی درباره موفقیت مذاکرات وجود دارد، دور پنجم گفتوگوها به وقوع نمیپیوست.
ایران نباید به سلاح هستهای دست یابد یا در کشور خود غنیسازی کند.
*FT*
@farsitweets
خواهرزادم هشت سالشه گفتم داشتم براش توضیح میدادم که حیوانات وقتی احساس خطر میکنن یا برای اینکه تو خطر نیفتن خودشونو همرنگ دورو برشون میکنن یا جاهایی قرار میگیرن که به رنگشون شبیه تر باشه
گفت: آره دایی اینطوری استتار میکنن...
》آقــا مــحــمـــد《
@farsitweets
برادرزادهم عکسمو کشیده گفتم این میمون کیه؟
گفت تویی دیگه
》گاد بروس《
@farsitweets
۲۰ دقیقه پیش زنگ زدم به بابام گفتم بابا من دارم برمیگردم خونه ها نگران نباشید، با یه صدای خوابالو گفت شما ؟ =))))))
》حاج امیر هستم《
@farsitweets
همه بابای پولدار میخوان تا وقتی متوجه میشن تو روز یکی دو ساعت بیشتر نمیبیننش.
لیلیت
@farsitweets
اون لحظهای از صبح جمعه که چشم وا میکنی یادت نمیاد امروز چه روزی از هفتهست و [کاملا هنگ] اشتباها فک میکنی باید بری سرکار <<<<<<<<
:[[
*فرناز شاهیان*
@farsitweets
شاگردم جلوی قالب شعری فردوسی نوشته :«اکشن» :))
نباید نمره میدادم بهش؟
حاجی پروانه
@farsitweets
مرکز بهداشت جنوب تهران دانشگاه علوم پزشکی:
🔹۶۷۴ مورد ابتلا به سرخک طی سال گذشته گزارش شده که چهار نفر از آنها در تهران بودند.
*FT*
@farsitweets