3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک گردشگر در اسپانیا با جریمهی ۲۲۴٬۵۰۰ دلار به دلیل پرتاب یک سنگ از بالای صخره، و برهم زدن محیط زیست در پارک ملی پیکوس اروپا روبهرو شده
محیط زیست میراث مشترک ماست و بیتوجهی به اون، آسیب ب زندگی خود ماست، رفتارای ناپسند، حتی کوچک، میتونن آسیبهای بزرگی به اکوسیستم وارد کنن
مرتضی
@farsitweets
گاهی وقتا توی تاکسی وقتی راننده شغلمو میپرسه و میگم کادردرمانم
انواع توهین ها و انتقادات مطرح میشه
هفته ی پیش به راننده گفتم: “کیف قاپم و چون رفیقم چاقو خورده بیمارستان بودم”
تا آخر مسیر هم گفتیم و خندیدیم و خوش گذشت
کلی هم با مشکلاتم همدردی کرد
•Ali Dahmarde•
@farsitweets
این اتفاقا همون آدم خوبه است که نمیفهمیم چقدر توی زندگیمون مهم بوده.
(توی تابستون تنها تیکهاییه که بدون اینکه بسوزی میتونی روش بشینی)
Daýanç
@farsitweets
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۸ دقیقه وقت داری؟
چطور میتونید دوستتون رو تو ۸ دقیقه از تنهایی نجات بدید.
• زهرا کشوری •
@farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیات آمریکایی با پای پیاده وارد محل برگزاری مذاکرات شدند
@farsitweets
خانومه اومد شمارهمو بگیره زد 0912 یکم مکث کرد نگاهم کرد پاکش کرد گفت بگو
• jal •
@farsitweets
مذاکرات رو آنلاین نمیتونن انجام بدن؟ عنر عنر هر هفته این کشور اون کشور؟ خودشون خسته میشن خب
Ebi Zandi
@farsitweets
ترامپ:
🔹 من مدتهاست که به تیم کوک از اپل گفتهام که انتظار دارم آیفونهایی که در ایالات متحده آمریکا فروخته میشوند، در ایالات متحده تولید و مونتاژ شوند، نه در هند یا هر جای دیگر.
🔹اگر این اتفاق نیفتد، اپل باید حداقل ۲۵ درصد تعرفه به ایالات متحده بپردازد. از توجه شما به این موضوع متشکرم!
•FT•
@farsitweets
به عنوان کسی که ۲۵ سالگی و دکتری مستقیم اومدم میگم دوستای خوب. دوست و محیط مسیر زندگیرو به شدت تغییر میده. من از زمانی که یادمه دوستام به فکر پیشرفت بودن و همیشه دغدغهی جمع آینده بود نه خوشیِ لحظهای. من واقعا مدیون دوستام هستن که همیشه خفن بودن.
•Z•
@farsitweets
دیروز تو میدون انقلاب یه بچه ۵ یا ۶ ساله رو کرد به باباش و گفت "بابا برام آبمیوه بخر"
باباشم در جواب گفت "دیره الان، باید زودی برسیم خونه"
بچه گفت "باشه" و بعدش با صدای بلند داد زد این آقاهه داره منو میدزده :////
》Mehran《
@farsitweets
اومدم دیدم این نقاشی پسرم رو میزه.
خدا شاهده تو مدرسه ابتدایی به ما نقاشی در حد چشم چشم دو ابرو دماغ و دهن یه گردو یاد میدادن.
آخه کوبیسم برا سوم ابتدایی؟ 😀
》Mohammad Keshvari《
@farsitweets
دیگه اینقدر گرما واقعا جالب نیست، اگر واقعا از این هوا لذت میبرید و احساس خوبی دارید یک مریض روانی هستید و باید سریع به تیمارستان برید.
》سپی نینجا《
@farsitweets