دهه هشتاد یه سریالی از شبکه دو به اسم "آخرین گناه" پخش میشد؛
جوری بود که "ملکوت" و "او یک فرشته بود" و "اغما" که بعضیا ازشون میترسیدن، در برابرِ این، جوک بودن واقعاً.
یه سکانس داشت که خانمه دستِ خودش رو میخورد و من تو کودکی برای اولینبار با دیدن اون سکانس، تراماتایز شدم.
*ح.*
@farsitweets
این بچهی مدیرمون که ۷ سالشه خیلیی علاقمند به کاره
یعنی هر روز به زور میگه بیارنش پیش ما یسری کارای اسون رو انجام میده
بعد امروز گذاشتنش پیشمون رفتن کاراشون رو انجام بدن یادشون رفت بیان دنبالش
رفته بودن خونه:))))
حالا ما درحالی که داشتیم پاره میشدیم از حجم کار و نمیدونستیم چجوری کارو جمع کنیم
بچه داری هم میکردیم
۹ شب یادشون افتاد اومدن دنبالش
*.نیکتوفیل.*
@farsitweets
شمخانی: آرزوی دسترسی به مراکز هستهای ایران توهم است
🔷آرزوی دسترسی به مراکز هستهای ایران و «انفجار تأسیسات» رؤیایی است که رؤسای جمهور قبلی آمریکا هم در توهم آن بودند.
🔷مذاکره، ابزار پیشرفت و حفظ منافع و عزت ملی است؛ نه تحمیل و تسلیم.
*FT*
@farsitweets
چرا هیچکس درمورد درد فیزیکی قفسه سینه وقتی ناراحت میشیم و دلمون میکشنه صحبت نمیکنه؟
خیلی واقعیه.
*دیوار*
@farsitweets
عراقچی: مسیر توافق از میز مذاکره میگذرد، نه از طریق رسانهها
وزیر امور خارجه:
🔹 رسانهها همچنان در حال گمانهزنی درباره توافقی قریبالوقوع میان ایران و آمریکا هستند. مطمئن نیستم که واقعاً در چنین نقطهای قرار داشته باشیم.
🔹 ایران با صداقت بهدنبال راهحل دیپلماتیکی است که منافع همه طرفها را تأمین کند. اما این مستلزم توافقی است که همه تحریمها را لغو و حقوق هستهای ایران، از جمله غنیسازی، را محقق کند.
🔹مسیر توافق از میز مذاکره میگذرد، نه از طریق رسانهها.
🔹 و اما درباره آخرین خبر جعلی علیه دیپلماسی ایران و آمریکا: استفاده ابزاری از نام ایران برای حمله به منتقدان داخلی در آمریکا، حتی برای اسرائیل نیز اقدامی بیارزش است.
*FT*
@farsitweets
505.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آتشبازی هواداران ملوان روی سکوهای ورزشگاه امام خمینی اراک
*FT*
@farsitweets
مامانا میتونن تو چشات نگاه کنن و به دروغ بگن که تو غذا روغن حیوانی نریختن.
*Sana*
@farsitweets
وقتایی که مچ خودمو در حال حسودی میگیرم خیلی از خودم بدم میاد
*تینا*
@farsitweets
بلومبرگ: توافق مورد نظر ترامپ توسط ایران رد خواهد شد
🔹به اذعان بلومبرگ، «ایران بارها به آمریکا هشدار داده که تهدید به اقدام نظامی را تحمل نخواهد کرد. مقامات ایرانی بر این موضع پافشاری دارند که برنامه هستهایشان صرفاً با اهداف صلحآمیز دنبال میشود و غنیسازی اورانیوم برای بخش تولید برق هستهای ضروری است.»
*FT*
@farsitweets
بعد ۱۲ سال فهمیدم
نه مدرسه براشون مهمه، نه شغل و مهارت و آینده
نه احترام معلم نه والدین و نه خانواده و فامیل
نه روابط اجتماعی نه مطالعه و فرهنگ و اخلاق
نه تلاش و جنگیدن میدونن نه ساختن
متأسفانه با"نسل خاص و شجاع" بدجور گولشون زدن
لای دوپامین گل و دراگ و لذتپرستی و پوچی دارن تلف میشن
👤 آقای معلم
✈️ @farsitweets
استاندارد دمای شیر برای لته حدود ۶۵ درجهاس.
ولی وقتی مهمان ما میگه من دوست دارم داغ داغ باشه تو دیگه نشین هی بهش توضیح بده که تو دمای بالا لاکتوز شیر تجزیه میشه و باید دماش فلان باشه. اون لتهاش رو داغ میخواد نه استاندارد. بهش چیزی رو بده که میخواد :)
دفعه بعد دوباره برمیگرده...
*قهوهچی*
@farsitweets