eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.3هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.9هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
عاشق این بچه‌هایی‌ام که چار لاخ شیوید رو کله‌شون دارن! مامانشون همونو عین درخت نارگیل با کش میبنده ، صورت بچه شبیه پیاز میشه . • Mehdi . • @farsitweets
‏توی کافه نشسته بودیم و ماشینای اتش نشانی رو پشت هم تو فرشته دیدیم و حدس بزن چی؟ یک ساعت بعد زنگ زدن که ماشینت اتیش گرفته! درامای زندگیم :) •بیسکوییت ناآگاه• @farsitweets
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید فکر کنید مهدی طارمی پز میده ولی نه این پز نیست سبک زندگیشه مهدی طیبی @farsitweets
این روزا وقتی دارم چک مینویسم ،اولین امیدم به خداس و دومین اومیدم به محسن چاووشی که از زندان آزادم کنه »Emaf« @farsitweets
میدونستید که قدیما میخواستن یه فرش ببافن بافنده ها رو میبردن بالاتر و قالی یا فرش رو جا به جا نمیکردن که محل بافت بیاد پایینتر؟! »soli« @farsitweets
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استوری محسن چاوشی در تاسوعای حسینی @farsitweets
خودتون رو گول نزنید هم خانواده مهمه هم وضعیت مالی هم گذشته اون فرد هم تروماهایی که تجربه کرده عشق صرفا چیز کافی و قانع کننده‌ای نیست! »رِن« @farsitweets
ولی جدا خدا ورق جنگ را به نفع ما برگرداند. اوایل فکر می‌کردم ترامپ سوتی داده که گفته: همه کسانی که با آنها مذاکره می‌کردیم کشته شدند. بعد از صحبت لاریجانی تازه فهمیدیم این‌ها جلسه سران قوا را هم زده بودند که ختم به خیر شد. قضیه پوریم ۲ بود. بزرگ‌ترین ایرانی‌کشی تاریخ بشر. اون کار کثیفی که صدر اعظم آلمان می‌گفت نتانیاهو برای ما انجام می‌ده، کشتن میلیون‌ها ایرانی بود. وقتی می‌گفتیم به ۵ درصد اون چیزی که می‌خواستند هم نرسیدند و ناجیان ایران‌زمین مثل شیر از این خاک و از این مردم دفاع کردند، منظورمون این چیزاست. Khashayar @farsitweets
تو اروپا ۵ نفر به خاطر گرمای +۴۰ درجه جان باختن! بعد تو خوزستان و جنوب کشور با دمای +۵۵ تا درجه سانتی گراد مردم تو صف وایسادن که چایی صلواتی بگیرن بخورن جیگرشون حال بیاد »سامیار« @farsitweets
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیفون‌های ویژه ارتش آمریکا؛ بدون دوربین، با مأموریت امنیتی 🔹بر اساس اطلاعات منتشرشده در رسانه‌های تخصصی فناوری و امنیت ملی، شرکت اپل نسخه‌ای خاص از آیفون را به‌طور اختصاصی برای ارتش ایالات متحده تولید می‌کند که فاقد دوربین جلو و عقب است. 🔹این مدل ویژه، با هدف استفاده در محیط‌های نظامی و حساس طراحی شده؛ فضاهایی که ثبت تصویر یا ویدیو به‌دلایل امنیتی به‌شدت ممنوع است. حذف فیزیکی دوربین از بدنه گوشی، یکی از ساده‌ترین اما مؤثرترین راه‌حل‌ها برای جلوگیری از نشت اطلاعات تصویری طبقه‌بندی‌شده است. قابلیت‌های دیگر؟ احتمالاً محدودشده 🔹اگرچه اپل و ارتش آمریکا اطلاعات کامل این مدل را منتشر نکرده‌اند، اما کارشناسان امنیت سایبری معتقدند نسخه‌ی نظامی آیفون احتمالاً شامل محدودسازی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دیگری هم هست؛ مثل: • غیرفعال‌سازی بلوتوث و AirDrop • محدود شدن دسترسی به App Store • کنترل شدید روی GPS و وای‌فای • رمزنگاری داخلی سفارشی‌شده برای ارتش ویژه‌ی پایگاه‌ها و عملیات حساس 🔹از این آیفون‌ها در پایگاه‌های نظامی، جلسات امنیتی محرمانه و فضاهایی استفاده می‌شود که حتی یک عکس یا ضبط صوت می‌تواند تهدیدی جدی برای امنیت ملی تلقی شود. در چنین فضاهایی، استفاده از گوشی‌های متعارف با دوربین و میکروفون‌های همیشه‌فعال، ممنوع یا شدیداً محدود شده است. درس ماجرا برای دیگر کشورها: 🔹وقتی کشوری مثل آمریکا با آن سطح از توان سایبری، حتی به گوشی ساختِ شرکت خودش اعتماد کامل ندارد، تصور کنید سایر کشورها چقدر باید نسبت به امنیت سایبری و استفاده از تجهیزات هوشمند هوشیار باشند. »FT« @farsitweets
هم خودتون چهارچوب داشته باشين و هم با آدمایی بپرید که چهارچوب و خط قرمز دارن آدم بی در و پیکر خیلی خطرناکه . »رستا« @farsitweets