تولدت رو تبریک میگم،
تو فقط لایکش میکنی.
اگه این اسمش بیشعوری نیست، پس چیه؟
*ژنرال*
@farsitweets
خبرنگار وال استریت ژورنال درباره گفتوگوهای امروز سه کشور اروپایی با ایران:
🔹تا همین دیروز، دیپلماتهای اروپایی احساس میکردند که ایران علاقهای به هیچگونه تمدید (اسنپ بک) ندارد، اما امروز به نظر میرسد که این موضع تغییر کرده است. یک تغییر جزئی در موضع ایران دیده میشود.
🔹تصمیم درباره تمدید تا پایان ماه اوت (آگوست)، با وجود تمام پیچیدگیها، ممکن است به یک احتمال واقعی تبدیل شود.
*FT*
@farsitweets