کورتیزول چیه دیگه؟
اگر ادایی محسوب میشه، منم میخوام.
آره، منم خیلی کورتیزول.
»عرفوگولی«
@farsitweets
عین خاک هرمز که جمع کردین بردین و الان یجایی داره خاک میخوره تا توی خونهتکونی عید بریزیدش دور؛ شرط می بندم بدون هیچ فکر و برنامه ای؛ دبه دبه آب ۲۰ لیتری پر کردین گذاشتین توی تراسی جایی و بعد یه مدت هم میگذره و اونارم می ریزید دور.
»دلفین«
@farsitweets
سر کوچه نشسته بودم و با یک ماشین پلاستیکی که چرخ نداشت بازی میکردم.
مثل یه خواب مبهم خاطرم هست!
یکدفعه پدرم از سر کوچه وارد شد و من رو محکم بغل کرد.
محححکممممم!
و رفت توی خونه!
و صدای جیغ و شیوَن از خونه بلند شد!
چون پدرم به مراسم ختم خودش وارد شده بود!
دو روز قبل مادرم به مرکز بهداشت شهر کِرِند زنگ زده بود که احوال پدرمو بپرسه.
یکی از اعضای مجاهدین خلق گوشی رو برداشته بود و این جمله رو گفته بود:
«دنبال چی هستی ما تمام پرسنل اینجا رو کشتیم.»
پدرم از دست اونها فرار کرده بود و بعد از چند روز پیادهروی به شدت وزن کم کرده بود و خونریزی معده داشت!
هنوز هم صحنههای فجیع کشتار منافقین رو خواب میبینه و فریاد میزنه!
سعید
@farsitweets
آرامش تو تاکسیهای اینترنتی پولیه!
تازه راننده با پرداخت دو برابر میتونه برات جهنم بسازه.
کلاهبرداری تو روز روشن، نسخه ۲۰۲۵
مهلا
@farsitweets
وزیر نیرو: امیدواریم جیره بندی آب اتفاق نیفتد
عباس علی آبادی:
🔹به جز گیلان سایر استانهای کشور دچار تنش آبی هستند و استانهای اصفهان و اراک در چنین وضعیتی قرار دارند که برنامههایی را برای آن در نظر گرفته ایم.
»FT«
@farsitweets
قبول دارید بعضی فامیلا هستن که بوی پول میدن؟ مثلا «افشار» ، «مشفق» یا اونایی که تهشون "چی" دارن مثل «دستمالچی» اینجورین.
»saman«
@farsitweets
رئیس کل دادگستری استان تهران: درخواست توبه «امیرحسین مقصودلو» (تتلو) از سوی دادگاه در حال بررسی است
»FT«
@farsitweets
دوران دبیرستان رفته بودم یهجا مسابقهی پینگپونگ. رسیده بودم فینال و طرف هم کلی فکوفامیل و فلانش وایساده بودن تشویق. منم تنها. بغض کرده بودم اصن. یهغریبه اما اونوسط یهو شروع کرد تشویق کردن من. و باور کنین همون تشویق از سیاهی نجاتم داد و بردم. اونیهنفر باشیم برای عزیزامون.
»اورج جورول«
@farsitweets
خداییش راست میگه
شیرینیش خیلی زود دل آدمو میزنه.
من خودم بعد اولین جعبه دیگه نمیتونم بخورم.
»رو پیشونیم نوشته«
@farsitweets
داری زندگیتو میکنی یهو یادت میاد هنوز ترم قبل تموم نشده😨🔪
»آیدا«
@farsitweets
"اينو براى تو گرفتم" ، "با اين يادِ تو افتادم" ، " براى تو درست كردم" ، "بخاطر تو اومدم" به مراتب خيلى جلو تر از دوستت دارم هستش.
»اِرف«
@farsitweets