eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
‏میدونستی موقعی که جوونای عربستان پارتی شبانه تو جده گرفته بودن ؛ جوون‌ ایرانی ماهواره فرستاد فضا!؟🇮🇷 «فانک» @farsitweets
989.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتقال آب از ایران به لبنان، در بی آبی «ماکربرگ» @farsitweets
خواهر رهبر کره‌ی شمالی لیترالی به ترامپ گفته، تا قدرت هسته‌ای کره‌ی شمالی رو به رسمیت نشناسید از مذاکره خبری نیست یه دنیا فهمیدن آمریکا فقط زبان زور حالیشه، اونوقت غربگرای احمق ایرانی هنوز داره تلاش میکنه به امریکا ثابت کنه ایران بی‌خطره🤦🏻‍♂️ «سایکولوک» @farsitweets
‏تو دادگاه به بابام گفتم چقدر قیافه اون اقاهه اشناست، گفت دخترم این همونیه که زدی به ماشینش و ازت شکایت کرده. 》3《 @farsitweets
بعضی از مسئولین، وقتی بحث مذاکره با غرب میشه: «هستی» @farsitweets
علیرغم همه‌ی انتقاداتی که به سید جواد هاشمی دارم، این جمله‌ش که «سید الشهداء باید فالوئر من باشه» حقیقتا 10 از 10 بود 👌👌 «فانک» @farsitweets
دلم واسه شنیدن صدای رعد‌وبرق و بارون تنگ شده، چه کثافتیه این تابستون و گرما 》زکریای نارازی《 @farsitweets
مدیرعامل توانیر: برای پایداری شبکه مجبور شدیم در برخی مناطق در ۲ نوبت ۲ ساعته خاموشی اعمال کنیم 🔹هر یک درجه افزایش دما معادل ۱۸۰۰ مگاوات به مصرف برق کشور اضافه می‌کند. 🔹دیروز مصرف برق به ۷۷ هزار و ۴۷۹ مگاوات رسید، یعنی ۷۰۰ مگاوات بیشتر از هفته قبل. این میزان معادل مصرف برق ۵۰ کارخانه سیمان است. 🔹تلاش می‌کنیم ظرف یک ماه آینده ۱۰۰۰ مگاوات به تولید برق کشور اضافه کنیم تا میزان خاموشی‌ها تعدیل شود. 》FT《 @farsitweets
من فقط دوست دارم بفهمم بابام چرا باید برای یه خانواده ۴ نفره اینجوری هندونه بخره:))) 》zeinab《 @farsitweets
پسربچه با مادرش اومده بود تو اتاق بعد هی میزد به مامانش میگفت بگو بگو. مادره برگشته میگه دکتر چقد شما شبیه شرکی. میگم میدونی شرک چیه؟ میگه نه. عکسش رو سرچ کردم نشونش دادم ویزیت نشده پاشد رفت و بچه‌اش در تمام مدت موذیانه میخندید 》هیرو《 @farsitweets
نمیدونم چجوری بگم این عکس هادی حجازی‌فر و علیرضا کمالی یه جوریه انگار ظهرعاشورا بعد از هیئت گرفته شده اینا هم فرح بعد از روضه دارن.ناهارم قیمه بوده.مداح مجلسم آقا نریمان. حِل @farsitweets