" بر ذات خوب رحمت "
تو پیاده رو کوزه آب آویزون کرده مردم تو گرما تشنه نمونن
محمد حسین
@farsitweets
فیسبوک مارکت هم جای عجیبیه. پیانوی عتیقه رو گذاشته مجانی فقط بیاین ببرینش🤷♂️
»جان اسمیت«
@farsitweets
بازگشت آلودگی به تهران
🔹شاخص آلودگی هوای تهران اکنون روی عدد ۱۵۴ و در وضعیت قرمز و آلوده برای همۀ افراد جامعه قرار دارد.
»FT«
@farsitweets
محمد قاضی(مهاجم اسبق استقلال، پرسپولیس، ذوبآهن و بسیاری از تیمهای لیگ برتر) رفته بازیگر شده
»Dr«
@farsitweets
اگر به خوردن جوش شیرین در نان حساسید، نان لواش نخورید. اصولا پخت لواش سنتی بدون جوش شیرین ممکن نیست.
تافتون هم مثل لواشه.
در سنگک سنتی هم کم و بیش استفاده میشه، اما در آبی که جلوی دست شاطر هست. برای خوشرنگ کردن روی نان بعد از پخت.
از لحاظ نداشتن جوش شیرین بربری از همه بهتره.
»Arash ghafari«
@farsitweets
یه موقعهایی هم آدمها رو بهخاطر کارهایی که کردی از دست نمیدی، بلکه بهخاطر کارهایی که نکردی از دست میدی
با مسئولیتی که قبول نکردی، با ارزشی که ندادی، با توجهی که نکردی، با وفاداریای که نداشتی یا حتی محبتی که بروز ندادی یا …
و این،
بدترین نوع مجبور کردن یک انسان به جداییست
»IAmravani«
@farsitweets
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیدی دلشوره هام بیجا نبودن
حادثه در یک شهربازی در عربستان ۲۳ زخمی برجا گذاشت
»باب«
@farsitweets
دیروز که تو کلاس آمادگی زایمان گفتن کباب خیلی مفیده و باعث وزن گیری جنین میشه،امروز یه کته کره ای مشتی درست کردم و به مردی گفتم از بیرون کباب بگیر و خیلی خیلی چسبید🤤از این به بعد تا به دنیا اومدن نینی هفته ای سه روز برنامه همینه🦦🤣
*زن شهرستانی*
@farsitweets
توی خیابون یهجوری نباشید که آدم با خودش فکر کنه رفتید مغازه و گفتید: سلام، خوبید؟ لطفا یه لباس بهم بدید که تو خیابون مسخرهم کنن.
محمد
@farsitweets