جان بخشیدن به اشیا:
سه تا مبلی که به قیمت ۲۰۰ هزار تومن از این سایته خریده بودیم رو بازسازی کردیم.
و حالا نتیجه:
babiii
@farsitweets
پسرم حمام کرد حوله پوشیده پرید بیرون دم در حمام با ذوق داد زد مامانی، گفتم جونم مامان؟ دوید تو صورتم با چشمای گرد و ذوق گفت عافیت باشهههه.
بچم فکر میکنه هرکس اول گفت برنده اس🥹
*nena*
@farsitweets
وزارت دفاع روسیه پنجشنبه، ۹ مرداد، اعلام کرد نیروهای این کشور پس از حدود ۱۶ ماه نبرد، کنترل شهر چاسیف یار در شرق اوکراین را بهدست آوردهاند.
ولادیمیر پوتین، رییسجمهوری روسیه نیز ضمن تایید این خبر، از پیشروی نیروهای روسیه در تمام جبههها، از جمله دونتسک، لوهانسک، زاپوریژیا و خرسون خبر داد و این پیشرفتها را حاصل «شجاعت و قهرمانی» سربازان روسی دانست.
با این حال، خبرگزاری رویترز اعلام کرد امکان تایید مستقل خبر تصرف این شهر هنوز وجود ندارد.
*FT*
@farsitweets
سینی طرح “در فاضلاب”
ایرانی هیچوقت بس نمیکنه
*نگارین گلشنش روی است*
@farsitweets
از کارمند بانک تشکر کردم؛ ممنون آقای «میهن دوست». با شرمندگی گفت: «خواهش می کنم آقای دکتر، البته خیلی تفاوت معنایی ندارن ولی فامیل من «وطن پرست» هست!
مهدی چگین
@farsitweets
مامان شاگردم گفت: چایی میل دارین یا شربت؟
گفتم: هرکدوم راحتتره.
گفت برای من این راحتتره که یک ساعت فکر نکنم شما چی دوست داری بخوری :))
Havin
@farsitweets
دوستم اسمشو عوض کرد و گذاشت نورا که نور بیشتری به زندگیش جذب بشه. منتظرم ببینم اگه جواب داد منم اسممو عوض کنم بذارم پولا.
*Fatmana*
@farsitweets
بُرد رو همین دهه شصتیا کردن
زمان جنگ تحمیلی که بچه بودن و چیزی نفهمیدن
موقعی که مدرک دانشگاهی ارزش داشت تحصیل کردن
زمانی که پول ارزش داشت وارد بازار کار شدن
همیشه هم خودشون رو به مظلومیت زدن:)
*سارای*
@farsitweets
قیمت نهایی نان در استان تهران تعیین شد
عضو اصلی کارگروه تنظیم بازار استانداری تهران :
🔹نان سنگک سنتی با وزن ۶۰۰ گرم ۷ هزار و ۶۰۰ تومان و بربری با وزن ۵۵۰ گرم ۵ هزار و ۳۵۰ تومان تعیین شد.
🔹لواش با وزن ۱۳۰ گرم ۱۴۰۰ تومان، تافتون ماشینی با وزن ۲۰۰ گرم ۲۰۰۰ تومان، تافتون تنوری با وزن ۳۲۰ گرم ۲,۳۰۰ تومان و نان خراسانی تنوری با وزن ۲۷۰ گرم ۳ هزار و ۷۵۰ تومان مشخص شد.
*FT*
@farsitweets
من تاریخ تولد مشتریا مغازمون رو میگیرم واسه تولدشون زنگ میزنم یه کادو جزئی میدم(تخفیف)
امروز زنگ زدم به یک پیرمردی خیلی خیلی خوشحال شد :))🥹
بعد گفت هیچکس به من تبریک نگفته بود مرسی بعد بهش گفتم پس بچه هاتون چی؟؟
گفت جناب من خانه سالمندانم:)))))))))))))))))))))))
*حقگو*
@farsitweets