eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
ساعت پنج صبح پا شدم برم آب بخورم، بچه‌م بیدار شد با صدای خیلی آروم که بقیه بیدار نشن گفت بابا می‌خوام یه جوک بگم بهت، بعد جوکش‌ رو گفت، بعد رفت خوابید. زیبایی خالص یعنی این. اگه همین الان بمیرم گله‌ای ندارم. *پسرک* @farsitweets
‏ازدواج دستاورد نیست؟ اگه ساختن یه خانواده امن، با کسی که کنارت می‌مونه،تو روزای تلخ و شبای تار، دستاورد نیست، پس چیه؟ «تربچه» @farsitweets
نگاره‌ای از مراحل شیردوشی از گاو و تولید لبنیات در معبد نینهورساگ، الهه مادر کوه‌ها و یکی از ۷خدای بزرگ سومر، مربوط به ۲۸۰۰ تا ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد، تل‌العبید *Half moon* @farsitweets
چند سالت بود فهمیدی تو بخشنده نیستی و قلب بزرگی هم نداری تو فقط ترسویی *خلافکار* @farsitweets
سخنگوی دولت: حال مصدومان حادثه قطار شهربازی کرمان مساعد است @farsitweets
وقتی خبرنگاری و نمیدونی چجوری عمق فاجعه رو مخابره کنی! حسین هرندی @farsitweets
یکی رفته باغمون صبحونه خورده بعد نامه گذاشته 🫠 آخشام @farsitweets
😂😂😂😂😂😂😂😂 》NO CONTEXT《 @OfficialPersiaTwitter
بهترین حیوان اهلی شتره چون که ۱۰۰ لیتر آب میخوره تا ده روزم آب گیرش نیاد هم مشکلی نداره. از گوشتش میشه تغذیه کرد از شیرشم همینطور. نیازی به علوفه‌ای که بخرید نداره تو بیابون خار هم بخوره واسش کافیه گرمای طاقت فرسای ۵۰ درجه هم واسه‌ش بهشته. روالیانو @farsitweets
‏تو شلوغی مترو یه آقای میانسالی ازم پرسید «شما کارت چیه جوون؟» گفتم مترجم‌ام. گفت «من خیلی خوشحال می‌شم جوون‌هایی رو می‌بینم که کار می‌کنن و رو پای خودشون وامی‌ستن. کاش شما هم جزو اون‌ها بودی، چون الان ده دقیقه‌س رو پای من واستاده‌‌ای.» 》Behrang Rajabi《 @farsitweets
امروز ۵۰ تا ساندویچ الویه درست کردم بردم یه مرکز نگهداری از کودکان دختر، با مدیرش آشنام و هماهنگ بودم، همه اومدن ساندویچشون رو گرفتن جز یه دختر بچه، رفتم پیشش گفتم پس چرا نیومدی پیشم، گفت: آخه به همه گفتی بیا دخترم به من گفتی بیا عزیزم🥹 بغلش کردم گفتم آخه میخواستم یواشکی بغلت کنم دخترم 》صبح خیلی زود《 @farsitweets
تولد بابامه:) بنظرتون کیک تولدشو میپسنده؟😂 》امشــــــین《 @farsitweets