کاش یکی زیست رو اینطور بهمون یاد میداد...
با اون روش تدریس خشک و حافظه محور فقط عذاب حس میکردی
• دیکتاتورِ بالرین🦩 •
@farsitweets
من با آدمی که لهجه داره مشکلی ندارم
اتفاقا اون هزار بار بیشتر از من قابل احترام و اصيله
با آدمی مشکل دارم که لهجه داره ولی فکر میکنه با پنهان کردنش بسیار متجدد و امروزی به نظر میرسه که از قضا هم اشتباه میکنه و هم در این پنهان کردن ناموفقه
«ماکربرگ»
@farsitweets
بحران تشنگی قرن ۲۱ به ما یادآوری میکنه که بدون مدیریت هوشمندانه منابع آبی، آیندهای پایدار ممکن نیست. همه باید برای حفظ آب و جلوگیری از هدررفت تلاش کنیم! ؟
همه در آینده مون سهمیم!
هانی هاشمی
@farsitweets
یه «آدم حسابی» با حرف مشکلو حل میکنه،
یه «بچهسال» قهر میکنه،
یه «عقدهای» پشت سرت زر میزنه!
•Alireza•
@farsitweets
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توییت عبری صفحه رهبر انقلاب
امروز دشمن ما، یعنی رژیم صهیونی، منفورترین رژیم دنیا است. ملتها هم از حکومت صهیونی منزجرند، دولتها هم حتی آن را محکوم میکنند.
@farsitweets
یه وقتها فکر میکنم چرا یکی باید تو خیابون هی لاین عوض کنه که مثلا یک ماشین جلو بیفته. تنها جوابی که به ذهنم میرسه اینه:
اینها کسانی هستند که زورشون هیچوقت به هیچی نرسیده. نه تونستن، نه میتونن حقشون رو بگیرن.
اینجوری فکر میکنن دارن حقشون رو از دنیا میگیرن.
ته اینهمه فشار، انفجاره.
• Arash ghafari •
@farsitweets
رفتار آدم ها با گارسون، پیک موتوری، رفتگرها، پرسنل خدماتی شرکت ها یا بیمارستان ها، صندوقدار مرکز خرید و از این قبیل شغل های جنرال میتونه به شما با تقریب زیادی شخصیت اون فرد رو نشون بده. کسی که از گارسون یک تشکر خشک و خالی نمیکنه مطمئن باشید از شما هم تشکر نخواهد کرد....
•KadKhuda•
@farsitweets
اسمش رو گذاشتم جا غروبی.
جایی که ۶-۷ ساعت رانندگی میکنم برسم و بشینم روی صخرهی جا غروبی، غروب رو با چشم انداز دماوند ببینم و بعدش شب تا صبح عکاسی کنم و برگردم.
دیوانگی عاشقانه یک همچین چیزیه.
• Emad Nematollahi •
@farsitweets
ارتش اسرائیل با شلیک به سمت روزنامهنگاران گزارشگر بحران غزه، «حسام المصری»؛ فیلمبردار قراردادی رویترز، «مریم ابو دقه»؛ خبرنگار آزاد آسوشیتدپرس، «محمد سلام»؛ خبرنگار الجزیره و «معاذ ابو طه»؛ خبرنگار انبیسی، را کشت. «حاتم خالد»؛ عکاس قراردادی رویترز، نیز زخمی شده است.
Amir Ali
@farsitweets
بنده نظرم اینه که قهوه و چای توی لیوان شفاف و شیشه ای خوشمزه ترن تا لیوان سرامیکی که توش دیده نشه، نمی تونم اثباتش کنم ولی ازم قبول کنید
•آبی مغموم•
@farsitweets