ما گر ز سر بریده میترسیدیم
در محفل عاشقان نمیرقصیدیم
»nuttchicken«
@farsitweets
تو غذام پیاز باشه نمیخورم دیگه چه مسخره بازییه؟؟؟؟ گوشت رو با چی تفت بدم خب؟؟؟😡😭
»ER«
@farsitweets
میخوام به رزومهم اضافه کنم، من یه زمانی آدامس فایو استفاده میکردم.
»زی.«
@farsitweets
شما میای دانشگاه متوجه میشی حداقل ۸۰ درصد دانشجوها حتی بلد نیستن جزوه بنویسن. انگار میخوان انشا بنویسن که خطبهخط پشت هم جمله مینویسن. یعنی اگر یه تقسیم مطالب ساده و خلاصهنویسی بلد نباشی دیگه میخوای چیکار کنی؟
Aran
@farsitweets
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
احتمالا تنها جایی که این پناهندههای اینستاگرامی تو آمریکا میتونن ازش خرید کنن؛ همین گداخونههایی هست که اسمش رو گذاشتن "فروشگاه دلاری"
تماما اجناس با برندهای گمنام و بیکیفیت رو با قیمتهای ١ تا ٦ دلار میکنن تو پاچه فقرا.
hasan esfandiari
@farsitweets
دقت کردم در سالهایی از زندگیم چت جیپیتی بودم. یکی رندوم یه چیزی پرسیده و جوابشو گرفته رفته من گفتم میخوای تا ابد کنارت بمونم و یه پیدیاف هم بهت بدم؟
»دریما«
@farsitweets
اونی که باید یه جا ثبت شه غذات نیس سوتون، اعتماد به نفسته=))))))))))
»بیگانه«
@farsitweets