eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.3هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.9هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
حتی خداحافظی هم‌ نکردند آنان که می‌گفتند نمی‌رویم... »Nima« @farsitweets
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قهرمانای خیالی هالیوود؟ نه مرسی! ما خودمون این شیربچه‌ها رو داریم آدم دست‌بوس تک‌تک سربازان گمنام نیروی هوافضا هستیم که جان بر کف پای لانچرها ایستادند. اگر رشادت و از جان‌گذشتی این عزیزان نبود و موشک‌هایمان به حیفا و تل‌آویو نمی‌رسید، هیچ‌کس پیشنهاد آتش‌بس و توقف حملات به ایران را نمی‌داد. عزتتان مستدام سربازانِ وطن. اکبرزاده اونجایی که نیروی هوا فضا در جواب سوال رضوانی میگه یه دونه موشک سفید بود تو آسمون خیلی خوشگل بود (سجیل) بازم دارید از اینا؟ اصلا هزار جون به جونام اضافه شد!گفت خیلی ازینا خیلی هست. :)) درود به شرف‌تون. اَبؤآلاء این فقط دست‌های یه نفر از شیرمردان هوافضا سپاه بود که تا ابد مدیون‌شون هستیم. چه بسیار پدران ۳ کودک و ۴ کودک که جون‌شون رو کف دست‌شون گرفتن و ترجیح دادن حتی جان خودشون فدا بشه و کودکان‌شون یتیم بشن اما از دفاع از وطن و هموطن دست نکشن. حاج حسن تا سال‌ها باید از حماسه‌سازی و دلاوری‌های قهرمانان جان‌برکف هوافضا روایت کرد، کتاب‌ها نوشت و... قدردان فداکاری شما هستیم شیرمردان. كاف @farsitweets
‏به جرات بی ادب ترین. هتاک ترین و در عین حال بیسوادترین گروه سیاسی ایرانی ، سلطنت طلبها هستند ! «ایرانی» @farsitweets
آیا اینقدر پیر هستی؟ اَمیرُالْقُشون @farsitweets
‏من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم زیرا من درگیر اجاره خونه هستم. »بهنوش« @farsitweets
‏ولی جدی من برای مردانی که آشپزی و خونه‌داری میکنن و بلدن خونه زندگیشونو به تنهایی و بدون حضور زنان اداره کنن احترام خاصی قائلم چون در فرهنگ ما کمتر مردی در خانواده چنین مهارتهایی رو کسب میکنه و یا حتی اصلا اعتقادی بهش داره. »سخت سر« @farsitweets
دیدار لاریجانی با سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق @farsitweets
مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل: می‌توان به صراحت «به تاریخ سپرده شدن سازمان ملل» را اعلام کرد! @farsitweets
‏یه عقیده عجیبی هم هست که چندتا از دوستا و فامیلای منم دارن. اونم اینه که وقتی میری رستوران باید حتما یه غذایی سفارش بدی که تو خونه نتونی درستش کنی. یا مثلا درست کردنش سخت باشه. مثلا یادمه یه دفعه من زرشک‌پلو سفارش دادم، رفیقم گفت اینو که تو خونه‌تونم میخوری یه چیز دیگه سفارش بده. »فِرِدی« @farsitweets
گلایه زیباکلام از آقای ترامپ! @farsitweets
‏وقتی هنوز تو ماشینم و راننده سفر بعدی رو قبول میکنه احساس میکنم با احساساتم بازی شده. »menana« @farsitweets